Livet som mamma

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sannixen - 3 oktober 2012 21:35



Känner mig pigg och rastlös ikväll :P Inte lönt att starta massa projekt nu dock men känner mig ovanligt pigg så det är iaf skönt. Kanske förskylningen som börjar bli bättre? :) Kan ju hoppas.. Skulle kolla lite på matten ikväll men orkar inte med skiten så får bli imorgon. Kollar lite på Efterlyst nu, helt sjukt vad människor beter sig ^^ .. Imorgon ska lillen till dagis sen blir han hämtad av sin pappa till fredag. Och jag ska in till stan och träffa Anna :)

Av Sannixen - 3 oktober 2012 19:16



Hörde precis på nyheterna att dom kanske ska sluta ta foto i skolan ? Och ägna sig åt det skolan är till för :S Vet inte riktigt vad jag tycker. Ja dom sa det kostar flera hundra och inte alla har råd med det. Det kan jag hålla med om att det är svin dyrt. Förra året gick nog Timmies kort på en 700kronor eftersom man gärna vill ge mormor, mamma o.s.v i julklapp. Man kan ju gå privat och ta foto om man nu vill ha det och kan ofta hitta det till billigare pris. Så ja jag känner väl lite både och. Dock tycker jag det är roligt med själva klassfotot där man ser hela klassen. Aja jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt :P


Vad tycker ni ska dom fortsätta eller sluta? 

Av Sannixen - 3 oktober 2012 18:11

En väldigt frusen och inte lika road mamma :P

Av Sannixen - 3 oktober 2012 18:09

Timmie ville ut i sandlådan så då var det bara att klä på sig :P

Av Sannixen - 3 oktober 2012 18:05

Gick upp till 4e våningen utan hiss där vi brukar vara men då ska vi inte vara där :P så in i nästa hus och upp på 4e våningen där istället så nu är jag rätt men frågan är var alla människorna är?

Av Sannixen - 3 oktober 2012 13:18

Fick väcka lillen imorse för att inte komma försent till dagis <3 han ville inte vara där så han blev jätte ledsen när jag gick. Han är inte där så ofta så är väl därför. Men gör ju ont i ens mamma hjärta :( sen åkte jag hem och umgicks lite med sambon innan han skulle åka. Satt sedan med matten en stund, sedan försökte jag sova men gick inte alls :( tänkte för mycket på matten :( så nu har jag huvudvärk och om ca en timme ska jag åka in till matten :( skit också...

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards