Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2012

Av Sannixen - 30 januari 2012 19:32


Fick pizza till lunch häromdagen <3


  





Av Sannixen - 30 januari 2012 19:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 30 januari 2012 18:52


Jag älskar dig

  


Du
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.

 

 

 

Av Sannixen - 30 januari 2012 18:42


Började med att få näsblod precis innan jag skulle köra (kl 6:15) Trodde det slutade innan jag gick ut till bilen. Men icke, började droppa där ute haha :P Fick stoppa papper i näsan medans jag körde bilen. Slutade inte förrän typ 6:45 :O helt sjukt som det kom alltså.. Men men.. Sen jobbade jag men fick världens migrän de sista 2-3 timmarna :O Kändes som jag skulle svimma och kräka samtidigt eller något. Men stod ut, sen for jag hem och tog migrän tablett. La mig för att sova en stund men tog minst 30min innan jag ens somnade.. När jag sedan vaknade körde jag till Maxi för köpa grillad kyckling men då var alla slut :( Så blev ingen middag för mig idag.. Orkar inte laga något när jag mår bajs :( Sen  pratade jag i telefon med min älskling en stund <3 Så det var iaf mysigt.. Pappa kom en runda och hjälpte mig med knappen till jazzucin :) tack tack .. Och snart kommer min lille prins hem <3

Av Sannixen - 29 januari 2012 09:33


Söndag idag då ja och imorrn är det dax för jobb. Dock ringde dom mig idag men finns ingen som kan passa lillen idag ändå så det gick inte. Lite ångest i med det är så bra betalt på söndagar .. Men men inget att göra åt.. Sen vid kl 15 så bär det av hem till mormor på middag. Hoppas inte hon blir förskyld nu när vi är det <3 Sen ska Timmie hem till sin pappa då jag ska jobba tidigt imorrn så lika bra han åker dit ikväll då.. Så ikväll blir det att lägga sig tidigt.. Dock missar jag matten imorrn men får skärpa mig och räkna kvällarna denna veckan för sen nästa måndag är det första provet :) Men det ska säkert gå bra :)

Av Sannixen - 28 januari 2012 16:09



Vi mår båda bättre men är fortfarande jätte förskylda. Lillen har sovit nästan hela natten <3 Men jag har sovit dåligt i med halsen. Men känns bättre i den idag då jag tuggar halstabletter för fullt och dricker te :P Var några små ärenden innan som behövdes sen hem och vila igen. Pojkvännen är och tittar på fotboll men han kommer om någon timme och då blir det myyyys <3 Vi saknar honom såååå <3 Imorgon är det middag hos mormor och sen måndag jubb..

 

Nej men nu kom ju min älskling hem :) <3

Av Sannixen - 28 januari 2012 13:49


Hehe den är lika bra nu som förr :P Var på tvn för en stund sedan så kollade på den medans jag käkade lite lunch. Men nu är Timmie vaken så nu ser han film <3 Men ja jag älskar när dom sjunger Oh Happy Day i den filmen. Och det får en att tänka tillbaka på när man var yngre. Jag och en av mina gamla barndomsvänner brukade se just den scenen flera ggr efter varandra och sjunga :P Och sedan hade vi även den när vi konfirmerades :)


 

...

Av Sannixen - 27 januari 2012 20:11


Jaha eftersom vi har en skvallerfi**a ibland oss så bytar jag nu lösenord :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards