Livet som mamma

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Sannixen - 16 oktober 2012 18:00



Förra året var Timmie för liten för vara med på Lucia tåget men man kunde komma på fika ändå. Men kändes inte så lönt för man vill ju se sin lilla guldklimp gå i tåget såklart.. Så i år hoppas jag verkligen han får vara med. Dom kan ju sjunga och lära sig sångerna o.s.v Så håller tummarna <3


Och så hittade jag dessa tomtekläderna som jag lätt hade beställt isf :) Över söööööta ju.. Mycket finare än de vanliga tråkiga tomtekläderna. Så imorgon på föräldramötet måste jag komma ihåg att fråga ang detta :)


 

Av Sannixen - 16 oktober 2012 17:50

Av Sannixen - 16 oktober 2012 17:36



Kom hem från mamma för en stund sedan :) Det var så kul för jag smsade innan och frågade om vi inte kunde äta spagetti och köttfärssås. Så svarade hon att hon stod redan och hacka löken till det :D Haha synkade eller vad?! Riktigt nice och det var så satans gott like allways :D Timmie åt också en stor portion.. Sen har vi lekt och tittat lite på film där hemma... Men nu är vi hemma igen och om 1½ timme ska lillen nanna och jag ska försöka räkna lite matte. Är dock kraftigt förskyld så får ingen luft vilket resulterar till huvudvärk deluxe ^^ men ja man får bara stå ut :P

Av Sannixen - 16 oktober 2012 09:38



Vaknade vid halv 6 sen kunde jag inte somna om :/ Låg mest och tänkte att när som helst vaknar Timmie. Hatar när man psykar sig själv sådär. Men han vaknade runt halv sju och ville att jag skulle sjunga lite så det gjorde jag sen somnade han om igen till kl 8. Synd jag inte kunde somna bara. Känner mig segare än segast idag. Och inget roligt väder heller att gå ut i :/ Så blir väl hemma mys en stund innan vi ska sova middag. Sen ska vi hälsa på mammi en stund :) <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards