Livet som mamma

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Sannixen - 4 oktober 2012 20:05



Somnade en stund på soffan vilket var riktigt skönt :) Sedan gick jag upp och tog ett väldigt varmt bad och slappnade av lite. Är fortfarande jätte trött men vill se Masterchef senare :P Nu blir de brocolli och ostsoppa som kvällsmat :) Ska iaf sova tidigt idag. Längtar efter båda mina älsklingar sååååå mycket

Av Sannixen - 4 oktober 2012 16:37



Fick blommor av min sambo idag <3 Så underbar han är och jag behövde muntras upp lite efter en jobbig natt så Tack älskling <3



 

Av Sannixen - 4 oktober 2012 13:28

Är i stan och ska träffa Anna nu :) var ett tag sedan så ska bli kul. Dock var tåget försenat så jag började promenera mot centralen från där jag parkerat men nu fick jag sätta mig. Omg foglossning alltså ^^ snälla bebis kom någon dag snart <3

Av Sannixen - 4 oktober 2012 09:07



Så ont i mitt mamma hjärta :( Timmie var jätte ledsen igår när jag lämnade honom men då fick jag iaf träffa honom senare under dagen. Men idag ska han åka till sin pappa efter dagis till imorgon :( han blev så ledsen och kastade sig på golvet och så tar fröken honom för att ta med honom till frukostbordet och han skriker mamma :( Jag gråter nästan bara jag tänker på det.. Vet inte varför han börjat bli ledsen igen ?! :( Min älskade lilla prins <3 Och jag hatar att dom tar honom jag vill hellre krama honom tills han går in självmant igen. Det gjorde han alltid innan.. Han sprang nästan in ibland för att leka med vännerna. Och jag vet han trivs med sina vänner han pratar om dom varje dag.. Men varför blir han så ledsen nu?? Han är inte på dagis särskilt ofta så vet inte om det kan vara det, men han har inte varit där mycket mer innan. Någon enstaka timme mer har han ju varit där innan. Vet inte vad jag ska göra :/ Får se hur det blir nästa vecka <3

Av Sannixen - 4 oktober 2012 09:02



Var ju pigg igår så blev att jag tittade på Masterchef sen när det var slut skulle jag sova men då fick jag näsblod ^^ och inte lite heller så fick vänta på att det skulle sluta. Sen kunde jag äntligen lägga mig bara det att då fick sessan i magen hicka och hade det jätte länge så kunde inte somna då heller :/ Somnade inte innan kl 1 iaf :( Sen vaknade Timmie 2 ggr efter det så fick man gå in och kramas lite med honom <3 Sen har jag haft stressiga drömmar om att komma försent till dagis o.s.v :S Har varit sjukt jobbigt.. Sambon sa att jag hade en del skumma ljud för mig så det var nog av stressen :/ Störigt.. Men sen fick jag väcka min lilla prins vid halv 8 för han skulle på dagis 8 <3 Typiskt han sover länge de dagar vi ska upp tidigt ju :P <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards