Livet som mamma

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Sannixen - 11 oktober 2012 19:52



Herregud alltså :P Nu är det ju skämt men hade man inte dött om det nu hade varit så? :P

Kolla artikeln här

Av Sannixen - 11 oktober 2012 19:17



Jag och Timmie har spenderat dagen hemma hos syrran och hennes familj. Eller ja några timmar iaf. Först sov vi middag vilket var en riktigt pers :P Det gick väl si sådär men lite fick vi sovit iaf :) Sen åkte vi hem där så Timmie kunde leka lite med Nicole, var ju ett tag sedan.. Så riktigt trevlig kväll.. Och tyckte dom var lite lugnare än vanligtvis tack och lov hahaha :P Men sen i slutet var båda lite små trötta så begav oss hemåt.. Nu tittar prinsen på film och snart ska han nanna <3 Imorgon åker han till sin pappa över helgen..

Av Sannixen - 11 oktober 2012 19:15



Idag har vi varit tsm i 11 månader <3 Tiden bara springer iväg när man har roligt <3


 

Av Sannixen - 11 oktober 2012 19:12



Innan sambon skulle åka till jobbet så gick vi ut en runda med Timmie :) Han cyklade en låååång runda och sedan stannade vi och gunga på lekplatsen <3 Riktigt fint väder idag så det var skönt. Och jag hoppades att lillan skulle åka ner lite men ja nu verkar det inte så.. Dock vill vi helst hon ska komma i helgen isf :P


Haha vad lång han ser ut på bilden :P


 

Av Sannixen - 11 oktober 2012 08:22



Önskar jag kunde dra täcket över huvudet och somna om. Timmie ville upp kl 6 :( Var några dagar sedan han ville det så nu har man ju vant sig vid 7 igen. Men men det var bara att stiga upp. Sen ska han spela på min mobil HELA tiden, ska inte göra samma sak med tösen iaf. Timmie ska få något annat med spel när han fyller år sen ska han inte heller få leka med min mer. Irriterande när han hela tiden vill att man ska ladda ner nya spel på telefonen ^^ Han är ju för liten för de flesta och tröttnar ju därför snabbt. Eller så kostar en del saker i spelen pengar och det tänker jag inte betala för.. Men men iaf, funderar på om jag ska åka in till matten eller ej. Har ont men inte fruktansvärt ont som de andra dagarna, men sen börjar jag få migrän också eftersom jag knappt sovit i natt :( Aja får se... Annars sker inte så hemskt mycket idag.. Mysa med in lille prins iaf men förutom de vet jag ej faktiskt.. Kanske ut och gå så bebis sjunker ner lite mer ;) haha <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards