Livet som mamma

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Sannixen - 14 oktober 2012 22:41

När sambon kom hem lagade vi lite mat och sedan åkte vi till maxi och handlade gott :) för min del blev det glass med ananas. När vi kom hem tittade vi på alien 2 vilken man sett ett x antal ggr innan men jag kom inte ihåg något alls så det var ju nice :) och nu kallar sängen. Har dock redan en snarkandes sambo i mitt öra ^^ imorgon sker inte mycket vad jag vet men på kvällen kommer min fina lilla prins hem <3 saknar honom så himla mycket <3

Av Sannixen - 14 oktober 2012 18:46

Haft sammandragningar hela dagen dock inga som gör jätte ont men håller tummarna att något är på gång <3 vill vill vill ju <3

Av Sannixen - 14 oktober 2012 14:52



Försökt städa en del idag :) Så det iaf kan se normalt ut någon dag i storarummet sen på tisdag lär det bli bombnedslag igen ;) haha.. Har sorterat lite i Timmies garderob och även i hallen bland hans kläder där. Snart dax för vinter kläderna så måste finnas plats. Har även vikt och lagt in det sista av lillans tvätt i hennes byrå. Satt på diskmaskinen och tvättmaskinen och snart är det klart. Dock har jag inte kommit på någon mat, det jag väl blev sugen på tar jätte lång tid att göra och det orkar jag inte idag. Så blir något snabbt typ pytt i panna eller något när sambon kommer hem. Snart slutar han <3 Längtar efter honom.. Haft en helt underbar helg som alltid med honom <3

Av Sannixen - 14 oktober 2012 14:18

   38+5 <3

Av Sannixen - 14 oktober 2012 12:23


Ursäkta att mina inlägg är deprimerande för tillfället men som sagt varit sjuk över en månad nu och idag blev det ännu värre. Höggravid på det och vilja föda nu för allt är tungt och jobbigt.. Då blir man rätt deprimerad :P Men imorgon ska jag ringa vc och hoppas på att dom kan ge mig något så jag blir frisk snabbt.. *håll tummarna*

Av Sannixen - 14 oktober 2012 10:33

Omg ingen röst idag och har så satans ont i halsen och öronen :( jäkla skit trodde ändå jag snart skulle vara frisk har ju varit sjuk över en månad :( kommer ju aldrig att föda så länge jag mår såhär :( vill inte heller för jag vill ha lustgas och då kan jag ju inte ligga där med hosta :/ fan alltså jäkla skit :( vill vara frisk. Är så trött på detta nu :(

Av Sannixen - 14 oktober 2012 00:59

Sambon sa ikväll att en han känner sagt att är man sjuk kan man inte föda. Kroppen stänger av värkarna eller vad man ska kalla det för den känner att man inte har energin. Så jäkla drygt om det är så eftersom jag fortfarande är sjuk :( har dock satan med sammandragningar ikväll men som sagt kansne kroppen stannar av det tills man är frisk. Och just nu känns det som jag aldrig blir det, varit sjuk ca en månad nu ju :( och det är ingen skön känsla att hosta när hon ligger så pass långt ner.. Läste runt på internet ang detta med kroppen. Det verkar bero på hur sjuk man är och sådär så det är nog inget man ska tänka på :p men läste om flera sär precis under förlossningen mådde dom bra igen och kände inte sig alls sjuka men sen efteråt kom det tillbaka :p Aja får se hur det blir. Ska försöka sova nu trots sammandragningarna. Natti natti folket :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards