Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 17 augusti 2013 14:49

Lika tråkig som alltid. Tur man hade trevligt sällskap iaf :) ok mat och sjukligt god efterrätt ;) blir bara festivalen en gång till och det är med Helena nästa vecka :) inget som imponerar på mig där riktigt.

Av Sannixen - 16 augusti 2013 14:04



Ja jag vet jag har shoppat idag med. Dock var jag tvungen att köpa nya överdragsbyxor till Timmie då dom andra försvunnit. Tråkiga pengar :/ Så får hoppas att dessa inte försvinner. Väntar på att namnlapparna ska komma hem också. Skulle ta max 5 dagar men nu har det gått 6 så kommer dom inte idag så får jag ringa. Men men sen efteråt gick jag in för att köpa denna underbara Bamse tröja till Timmie

 

Tycker den är underbar i färgerna :) Men så var det halva på all resa så var ju tvungen att slå ett öga där med ;) Så blev två set till Linnea. Båda två blev 125kr det är verkligen ett fynd :D Så där blev denna morsan happy hapy happy. Men sen åkte vi hem igen :P Måste hålla igen nu när jag måste köpa mina skolböcker också ju.


Såhär ser seten till lillfisen ut <3


 


#shopping #mamma # dotter #son# glad #rea #Lindex #bamse

Av Sannixen - 16 augusti 2013 12:00

Idag är det bara du och jag <3 Timmie blir hämtad av sin pappa på dagis idag :)

Av Sannixen - 16 augusti 2013 11:36

Nu ska jag börja biologin och har valt bort historia så det känns bra. Nu hoppas jag tjejen jag ska köpa bok av hör av sig under dagen. Av henne kunde jag köpa den för 350kr istället för 480kr som den kostar i butik. Känns också lite bättre. Nu är det geografi och svensk bok jag ska hitta. Geografiboken kostar över 600kr ny så känns drygt. Och svensk boken behöver vi lååångt ifrån alla sidor men den verkar inte finnas på stadsbiblioteket att låna heller :/ drygt.

Av Sannixen - 16 augusti 2013 06:09

Usch idag vaknade lillfisen 5:30 :O ALDRIG hänt innan. Jag är så trött så jag inte vet var jag ska bli av. Frågan är varför hon ändrat så drastiskt på sina sov rutiner :/ har sjukt ont i huvudet iaf. Vilken tur att skolan var inställd idag annars vet jag knappt hur det skulle gå.

Dock blev jag en väldigt stolt mamma. Gick ner och tänkte att jag inte orkar ge henne gröt nu så hitta jag en påse med välling vi fått från sempor. Fixade ihop den lite snabbt sen fick hon den i sin flaska. Hon åt den utan problem, höll flaskan själv och allt <3 (annars dricker hon bara ur pipmugg) så det var kul att se. Dock drack hon bara upp halva men betyder det att hon inte vaknat av hunger?

Duktiga underbara flicka <3

#stolt #mamma #bebis #flaska #välling #morgon #huvudvärk #halvsex #småjobbigt #trött #uppemedtuppen

Av Sannixen - 15 augusti 2013 15:41

Älskade prins vad du är underbar. Det känns så bra i mamma hjärtat att se hur mycket dom älskar varandra <3 det bästa som finns är ni :)

#syskon #bror #syster #barnvagn #duktig #stolt #underbar #kärlek #älska #finaste #barnen #mamma #familj

Av Sannixen - 15 augusti 2013 15:37

Haft en riktigt mysig dag med tjejerna. Åkte till emporia och promenerade lite i butikerna. Lunchen märktes hur kräsen jag är :P men men sån är jag. Sorry girls. Köpte två tshirts till sambon och ett set till Linnea. Skulle ju inte köpa mer ön överdragsbyxor idag men dom glömde jag bort. Får fixa det senare :) sen åt vi frozen yoghurt och snacka om vad man kunde välja som tillbehör :O det var gott men smakade glass så imponera inte jätte mycket. Men hade en super dag iaf hur trevligt som helt. Tiden sprang iväg så sen var det dax att hämta min prins på förskolan <3

#emporia #bebis #flicka #mamma #shopping #lunch #barn #kläder

Av Sannixen - 15 augusti 2013 07:17

Lillan har börjat vakna 6:20 vilket inte känns så okej :/ men det är bara till att försöka vänja sig. Undrar varför jag har såna morgon barn haha :P skönt på ett sätt sen när dom börjar skolan. Om det håller in sig vill säga. Men men nu äter jag och Linnea lite frukost :)

Senare blir det emporia med Helena, Frida och lilla Wilma :)

#bebis #mysa #kärlek #hem #emporia #shoppa #frukost #tidig #morgon #trött #zombie #flicka #mamma

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards