Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 14 augusti 2013 17:25

Dom sitter och leker med varandra så fint :)

#barnen #syskon #sister #brother #happy #familj #love #family #kärlek #mother

Av Sannixen - 14 augusti 2013 16:58

Att bloggen just nu handlar mest om min skola. Men ja just nu i början är det ju mycket jag ska komma in i. Men har bestämt mig för att gå kvar på geografin och hoppas av historian så fort jag fått svar från biologin :)

Av Sannixen - 14 augusti 2013 09:44

Haft svenska 2 nu och idag kändes det helt okej. Det jag verkligen ogillar är högläsning :O men ja vi ska skriva ett referat om en text till nästa fredag så det ska väl gå. Kändes okej iaf :) nu står jag och väntar på geografin. Kan hoppas att jag kan känna efter idag om jag ska fortsätta den eller inte. Svårt när alla lärarna hittentills är så himla bra :) Hoppas läraren i biologi också är bra.

Av Sannixen - 14 augusti 2013 07:12

Sista lektionerna denna veckan eftersom lärarna har studiedag på fredag. Måste ringa vägledningscentralen eller vad det heter senare idag och fråga när man kan få svar om biologin eftersom jag har läxa i historia på tis men ska jag inte gå kvar tänker jag ju inte köpa boken. Men men trött idag också eftersom Timmie vaknade vid halv fem och ville jag skulle hjälpa honom med sitt täcke :P sen kunde jag inte somna om pga åskan. Men det ska säkert gå ändå ;)

Av Sannixen - 13 augusti 2013 14:28

Träffade ju även min religions lärare idag och van verka också hur bra som helst vilket känns toppen. Fick läxa som ska vad klar om 2 veckor så det känns bra. Åkte iväg och köpte en bok från en tjej på blocket. Blev 300kr istället för ca 430kr så känns ju lite bättre iaf. Kan ju hoppas jag hittar de andra böckerna där också :)

Men ångest om jag ska välja geografi eller historia 2 dock :/

#religion #komvux #studera #betyg

Av Sannixen - 13 augusti 2013 14:24

Ser ut som det snart är dax för regn :/

Av Sannixen - 13 augusti 2013 10:13

Har precis träffat min historia 2 lärare och han var också helt jäkla grym. Så nu vet jag inte vem jag ska välja bort :( känns dock som att själva ämnet geografi är roligare. Men får fundera lite på det.

Nu måste jag sitta här och glo en timme ungefär :( då är det mitt sista infomöte.

#skola #komvux #historia #plugga #studera #mamma #tid #val #bralärare

Av Sannixen - 13 augusti 2013 07:27

Såg nu att jag missat att biologin finns på flex på Pauli också. Så sökte den nu och dom kommer man alltid in på så lär förhoppningsvis veta denna veckan. Så får jag gå där tills jag vet hur det blir med klassrummet. Dock vet jag inte om jag ska välja bort geografin eller historian :/ läraren på geografin var super bra märkte jag igår. Och gjorde ämnet intressant. Historia kommer jag läsa hemifrån men vill ändå att läraren ska kännas okej. Men det får jag se efter idag ska på möte med honom kl 10 sen religion 2 möte kl 11. Så känns som det kommer fixa sig denna terminen :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards