Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 11 augusti 2013 14:16

Hälsade på mormor i förmiddags :) Hur trevligt som helst och super fint där hon bor just nu. Efter det åkte vi till mamma och Uffe en stund för Timmie ville gärna det. Lekte av sig där lite :) sen en snabbis in på maxi och sedan hem. Sambon och Linnea hade gjort lasagne som vi åt :) gotti gott.

Usch känner mig inte alls peppad inför imorgon :/ det är väl mest för att jag är rädd jag inte ska hinna allt. Eftersom Linnea inte har dagis så måste snabba hem till henne.
Håll tummarna att det ska gå bra ändå :)

Av Sannixen - 11 augusti 2013 12:30

Detta är min sista lediga mamma dag :/ känns lite ångest men det ska nog gå bra. Synd bara att lillan inte går på dagis än. Imorgon börjar min skola och då blir det nog en del stress. Hoppas innerligt att jag klarar detta nu med två barn.

Av Sannixen - 10 augusti 2013 19:01

Var på kalas för Pontus och Chrille :) god mat och efterrätt. Timmie hade jätte kul med alla tjejerna också så det var nice <3

Av Sannixen - 10 augusti 2013 16:04

Snart ska vi åka till kalas :) väntar bara på sambon. Barnen är klara. Timmie kom hem för en stund sedan från sin farmor. Kommer bli en trevlig eftermiddag/kväll :)

#children #barnen #familj #kärlek #kalas #finklädd

Av Sannixen - 9 augusti 2013 20:31

Åkte till deras stuga och hälsade på några timmar innan :) åkte hemåt vid sju ungefär. Linnea somnade gott i bilen så var bara att bära in henne till sin säng när vi kom hem <3

Av Sannixen - 9 augusti 2013 15:37

Har bytast foto på mitt bankkort. Kändes verkligen konstigt eftersom jag haft den bilden på Timmie som bebis i över 3 år :O men ville ju ha en bild på båda mina små <3 dock har Swedbank bytat till orange på sina kort så inte lika snyggt det heller. Men blev ändå nöjd så :)


Det gamla kortet på min lilla prins <3

Av Sannixen - 9 augusti 2013 15:29

Timmie behövde lite nya kläder så åkte till Burlöv center. Dock blev det inte som jag tänkt först för st tröjorna var ta 3betala för 2 på kappahl men alla i timmies storlek var slut tyvärr. Gick in och köpte byxor på Lindex till honom. Och blev då att jag tog några tröjor där istället som han kan ha på dagis :)

Inte så bra bild men Linnea ville ta kläderna så fick göra det snabbt haha

#shopping #boycloth #kläder #barnkläder #money #mammaledig #förskola

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards