Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 9 augusti 2013 08:57

Nu har jag lämnat min prins på den större avdelningen. Åh känns i mammahjärtat att han blivit så stor redan <3 men det kommer gå bra. Nu var där bara ett par flickor men fröken sa att det skulle komma en pojke sen som Timmie brukar leka med så det var ju skönt att han känner någon första dagen :)

Av Sannixen - 8 augusti 2013 15:36

Var hemma hos brorsan och hans familj innan. Men mina barn visade inte sina bästa sidor idag så blev bara några få timmar :P sen somnade båda i bilen direkt på vägen hem fast det inte ens tar 5min så trötta var dom :P nu sover dom lite också och snart är det dax att laga lite food :)

Av Sannixen - 8 augusti 2013 09:07

Nu har vi lite melonmys <3

Av Sannixen - 8 augusti 2013 08:42

Idag är det Linnea som sover länge <3 Jag och Timmie spelar lite på ipaden.

Av Sannixen - 7 augusti 2013 22:50

Fram emot kvällen åkte vi hem till min bror och hans familj :) Så lekte barnen och hade kul. Idag var dom hur bra vänner som helst så det var kul att se. Victor tog med Timmie på en åktur också i sin coola bil :) stannade några timmar sen åkte vi hemåt. Linnea somnade så kollade jag och Timmie lite på tvn. Mysigt att vi har lite kvalitets tid på kvällarna. När han sedan somnat så kollade jag serie. Sen kom sambon hem tidigare så vi hann umgås lite <3

Helt perfekt kväll :)

Av Sannixen - 7 augusti 2013 15:54

Var på Svedala badet idag också :) med Frida och deras lilla Wilma. Tog oss ett dopp i mitten poolen idag. Linnea gillade det inte alls först för det är svin kallt men sen vande vi oss allesammans. Så tillslut satt hon i sin simring och såg ut som att hon skulle somna <3 sötnöt. Timmie hade jätte kul och träffade massa nya vänner som han lekte med :) kul att se. Stannade till ca 15 så blev ju ett par timmar. Nu känner jag mig bränd över näsan :P men så hade jag t-shirt sista timmen så har såklart fått märke av den istället ^^ haha. Men men var en underbar förmiddag :)

#svedala #bada #barnen #kallt #skönt #sommar #lediga

Av Sannixen - 7 augusti 2013 08:29

Hoppas vädret blir finare än såhär sen eller iaf att det blir varmt eftersom vi tänkt åka och bada. Tog Timmie ledig idag från dagis. Dom svarade varken när jag ringde eller skrev så hoppas dom har sett att han är ledig. Han ska ju börja på stora avdelningen denna veckan men det sa dom förra veckan med. Och dom vet inte vilken dag och sådant. Men på fredag måste han dit för jag måste även veta om dom gjort ett schema till honom för nu börjar jag ju plugga på måndag !

På tal om Timmie sover han fortfarande <3 han var nog helt slut efter allt bus igår <3

#ledig #förskola #son #bada #väder #sommar #mammaledig #barn #lek

Av Sannixen - 6 augusti 2013 22:14

Jag och barnen åkte hem till Helena och åt middag idag. Så himla trevligt och sjukt gott :) Timmie kollade film och sen åt vi godis. Stannade några timmar tills Linnea blev trött.

Åkte hem och mös lite med barnen. Sen somnade Linnea <3 mös en stund med Timmie och spelade lite på ipaden tsm <3 sen somnade han också gott. Så nu sitter jag och kollar på min serie :) snart dax för sängen. Imorgon blir det bad :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards