Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 26 augusti 2013 22:08

Linnea låg och mös innan idag <3 hon var super trött för hon hade inte sovit sedan ca 11. Men fick hålla henne vaken till 18:30 sen var det ok att hon somnade <3

Av Sannixen - 26 augusti 2013 08:02

Vaknade 6:39 och skulle stänga av klockan innan den hann ringa men jag hade tydligen glömt att sätta på den :O så det var tur att jag vaknade :) Nu är jag i skolan och väntar på lektionen som börjar 8:10. Novellannalys håller vi på med så får väl se men det är trååååkigt !

Av Sannixen - 25 augusti 2013 17:38

Eller ja iaf snart så ;) mina små älsklingar badar lite nu sen ska Linnea sova om en timme så blir det lite mys för mig och Timmie.

Av Sannixen - 25 augusti 2013 17:32

Gick till lekplatsen en stund med barnen :) skönt väder också så det var perfekt :)

#lekplats #barnen #syskon #gunga #grus #sand #sol #skönt #mamma #helg #söndag #malmö

Av Sannixen - 25 augusti 2013 15:19

Linnea leker nästan alltid med Timmies saker nuförtiden :P speciellt hans Pippi Långstrump skepp :) gulligast är det när dom båda sitter bredvid och leker med det <3

#bebis #son #dotter #mamma #barn #ledig #helg #pippi #långstrump #skepp #leksaker #roligare

Av Sannixen - 25 augusti 2013 14:43

Hade en jobbig natt så skulle få sovmorgon men blev inte så :/ men känner mig inte särskilt trött än iaf så det är skönt. Sen har jag tvättat några maskiner tvätt och tvättat golvet på ena toaletten. Barnen har sovit och nu precis har vi ätit :) ska försöka städa lite nu och sen upp och fixa med barnen kläder och städa timmies rum tänkte jag. Och ikväll när dom somnat är det dax för religions läxan :/

Av Sannixen - 25 augusti 2013 13:24

Jätte trevligt på kräftskivan igår :) god mat och gött snack. Jag åt massa räkor och kräftor, passade på ;) annars fanns det även grillar o.s.v Och Helena hade gjort en sjukt god kyckling paj :) ungarna var på bra humör och allt flöt på bra så det var väldigt skönt. Åkte hemåt vid halv tio. Hade ont i magen och släppte inte på ett pár timmar heller :/

Tack för igår allesammans var hur trevligt som helst :)

Av Sannixen - 25 augusti 2013 11:55

Sambon var och köpte ett databord igår så idag satte han ihop det så nu äntligen har vi en plats till datan. Innan stod den på matbordet i stora rummet vilket kändes så stökigt. Så nu kan jag rensa här nere lite. Några av timmies leksaker åker upp på hans rum också. En del av linneas funderar jag på att sälja nu när hon inte använder dom mer men de tar emot lite :P

[Bild]

#dator #databord #ordning

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards