Livet som mamma

Alla inlägg under november 2012

Av Sannixen - 13 november 2012 17:40



Mest varit en slappe dag idag med mitt minsta hjärta <3 Sen skulle vi egentligen promenera och hämta Timmie från dagis idag men blev inte så då allt bara kändes så jobbigt. Så jag körde och hämtade honom :) Sen bar det av hemåt så hade sambon börjat med maten <3 Spagetti och köttfärssås. Efter maten åkte han till jobbet och jag sitter här med mina små <3 Timmie leker med kuddarna i soffan och äntligen har Linnea somnat <3 Hon sover bara 5 minutare nuförtiden.. Men men har iaf ringt och bokat dopet nu i februari. Var ute i god tid eftersom vi ville låna prästgården till fikan efteråt :)


Håller tummarna att båda barnen nannar snabbt idag har så himla ont i huvudet :(

...

Av Sannixen - 13 november 2012 16:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 13 november 2012 10:24

Av Sannixen - 13 november 2012 10:23

Skulle egentligen till matten idag men hade sån jäkla huvudvärk och då är det inte lönt. Dock känns det bättre nu :) Sambon är och hjälper en kompis med deras soffa och timmie är på dagis så bara jag och lillfisen hemma <3

Av Sannixen - 13 november 2012 10:09

I natt när jag försökte logga in genom mobilen så stod det att jag måste logga in genom datan för det var något fel :S Så imorse provade jag göra det då står det att min facebook är tillfälligt spärrad :O att det var någon misstänksam aktivitet från mitt ip :O så nu är det spärrat i 24 timmar? Så jäkla lack man blir ^^

Av Sannixen - 12 november 2012 22:25

Lägga ner Linnea för att sova? Enda sedan kl 17 har hon vaknat varenda gång jag lagt ner henne :/ Har fått ont i ryggen av bärandes nu. Sitter i sängen för att vänta på att Timmie ska sova så jag sjölv kan sova. Ögonlocken faller hela tiden på mig :( men sitter inte skönt just nu med linnea på mig men vågar jag riskera att lägga henne så hon vaknar igen ? :/

Av Sannixen - 12 november 2012 22:20

Köpte en Batman pyjamas till Timmie häromdagen med cape och så :) Idag fick han den när han kommit hem från sin pappa. Han var såååå sööööt när han fick den på sig han sprang runt och låtsades att han kunde flyga <3 så sa han att han skulle rädda människorna :) och så sjöng han dododo Batman (stavas?) :) åhh han är så underbar och jag är så glad att han är hemma igen <3

Av Sannixen - 12 november 2012 18:50

Eftersom vår 1års dag hamnade på samma dag som farsdag oxh sambon fyllde år några dagar innan blev det art jag köpte en 1års present men att han fick räkna den även som farsdag present. Den kostade ju en del och många tycker säkert inte det var värt det men vi kommer ju ha den för alltid så :) <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards