Livet som mamma

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sannixen - 20 november 2012 21:18

När man har migrän så ska det vara svårt att få barnen i sängs :( Har så ont i huvudet så att jag knappt vet var jag ska bli av :( Har snart tagit en hel karta med huvudvörkarabletter bara idag :(Timmie somnade bra och när jag äntligen fått Linnea till att sov veknar Timmie ledsen så måste gå upp med Linnea eftersom hon ligger i min famn just då. Ja då somnar Timmie om men Linnea vaknar sen har hon bara sovit några 5 minutare :/ så undrar hur natten kommer bli. Har riktigt ont i ryggen också för jag auror helt fel med henne :(

Åhh låt denna kvällen /natten vara över oxh att det känns bättre imorrn..

Av Sannixen - 20 november 2012 20:14



Wiiee ska bli sååå skoj :)

Av Sannixen - 20 november 2012 16:58



Hela familjen gick ut en sväng. Timmie ville cykla ett varv runt området så det gjorde vi och sedan blev det lekplatsen så han kunde gunga :)


 

Av Sannixen - 20 november 2012 16:25



Blev att jag vilade en stund dock vknade jag ändå med värsta huvudvärken :/ Men när jag kom ner möttes jag av detta <3 Åhh mina fina vad jag älskar er :) Blir helt varm i hjärtat <3


 

Av Sannixen - 20 november 2012 11:17



Timmie är på dagis och Sambon tog med sig Linnea så jag är helt ensam någon timme nu :O Känns verkligen konstigt och man lyssnar hela tiden efter barnen <3 Vet inte om jag ska vila eller städa ?! :P

Av Sannixen - 20 november 2012 09:07

Natten har varit ok men rätt drygt efter kl 4 :( så var super trött när vi steg upp halv 7 men är ändå rätt så pigg nu. Timmie är lämnad på dagis och jag ska se om Linnea vill sova lite. Sen ska jag in på matten, har verkligen halkat efter :( Och sambon tar med Linnea till sin pappa en sväng :) Annars händer inte mycket idag, blir att vila och försöka räkna lite matte. Får börja om med kapitlet igen och kolla så jag minns, hoppas verkligen det. Måste klara ett prov innan denna terminen är slut.

Men men vad sker hos er idag då?

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards