Livet som mamma

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Sannixen - 6 november 2012 15:47



Lånade en pläd av Mimmi för ett tag sedan för jag skulle kunna ta lite bilder på sessan <3 Ska få en pläd att Malin sen när hennes lille London är frisk och kan ses och fika en dag :) Men iaf idag så tog jag några snabba bilder på lillfisen iaf <3



   



Blev riktigt nöjd <3 Hon är så himla fin <3



Av Sannixen - 6 november 2012 14:40

Av Sannixen - 6 november 2012 14:36

Fick ju komma tillbaka för kolla lillans hörsel idag och då fick dom genom signalen i det högra örat men inte vänstra. Så ska få en ny tid igen ^^ Dom rensa också i hennes näsa då hon knappt får luft och fick ut en riktig baddare :O och hon sa att det som finns i näsan kan även finnas i öronen :O så får se nästa gång, då kommer dom pilla henne i öronen också om signalen inte går fram.

Av Sannixen - 6 november 2012 07:44

Av Sannixen - 6 november 2012 07:43

Aja varit vaken ett tag och det känns inte lönt att väcka sambon för ta timmie så jag kan somna om. Så blir att äta frukost nu då och hoppas på att bli piggare snart. Dock får sambon köra honom till dagis eller ha Linnea medans jag kör honom. Blir nog set sist nämna idag eftersom han blivit rejält förskyld igen.

Sen ska jag in på matten en liten stund för att då närvaron. Och efter set ska vi åka in för hörsel test på lillan eftersom hon hade massa fosterfett i öronen sist. Hoppas på att kunna vila en stund där efter innan vi ska hämta timmie men får se har för mig det var något mer vi skulle göra idag.

Av Sannixen - 6 november 2012 05:35

Timmie bara skriker hela tiden och frågar man vad han vill säger han - inget!!! Blir så galen.. Sen ligger han bara där och skriker som vet inte vad och kan hålla på så i flera timmar. Han skriker så han nästan kräks. Och jag orkar inte mer !!!! Jag får ingen sömn och orkar ju knappt med dagen :( Detta är riktigt jobbigt :(

Någon som har tips på vad tusan jag kan göra?

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards