Livet som mamma

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Sannixen - 21 november 2012 21:36

Alltså tänk att man kan längta till ett ställe sådär? Speciellt ett ställe där det är trångt och man måste verkligen ha tålamod :P Men ja allt gick riktigt bra. Blev mycket mer än vad jag tänkt mig :P hade en lapp med typ 5 saker på. Fick tag i dessa plus massa massa mer. Den här gången hade dom jätte mycket till Linnea :) Dock tog jag i större storlek men det är ju bara bra. Fanns inte lika mycket till Timmie men lite kunde jag iaf plocka ihop :) <3 Dock väldigt jobbigt att gå där med barnvagn :/ Så tror inte den får hänga med fler ggr faktiskt hehe. Sen åt vi lunch på deras nya resturang och säger bara Omg vad gott :O åt ugnsbakad lax med romsås, potatis och ärtor. Smälte i munnen på en. Sen testade jag deras nya amningsrum men blev verkligen besviken på både storlek och annat men skönt att det finns ett sådant rum iaf :) väldigt tacksam över det. Men men pengarna och tiden rusa iväg. Klockan 3 ungefär ställde vi oss i kassorna och efter ca 30 min var vi ute sen bar det av hemåt :) En riktigt toppen dag :) tack gumman. Längtar redan tills nästa gång :) <3


En del av sakerna vi köpte :)

Av Sannixen - 21 november 2012 21:27

Min lille prins var ju sjuk, verkligen kaos imorse. Fick slänga massa i tvätten och imorgon åker resten in. Frugan var söt och köpte med sig nyponsoppa så han fick något i sig <3 Kändes inte så bra att lämna honom men hans mormor tar ändå super bra hand om honom och då får han 100% uppmärksamhet som han behövde idag <3 Och sen när jag och Linnea kom hem igen blev han över glad och ville mysa massa med henne :) och då blev han mycket piggare sa mamma. Så vi får se tills imorgon, hoppas på att det iaf är lite böttre <3 Min fina underbara prins<3

Av Sannixen - 21 november 2012 20:51

Har nu varit vaken 15 timmar och 50 minuter och är inte ens trött :O får se hur många timmar till det blir då sessan inte vill nanna ännu <3

Av Sannixen - 21 november 2012 09:30



Testar att göra ett tidsinställt inlägg minsann;)


Nu sitter vi i bilen påväg till Ullared och det ska bli riktigt kul. Även om man inte hittar en massa så är det alltid trevligt med en utflykt dit :) Frugan, jag och Linnea <3 Dock gillar jag inte att behöva gå med barnvagn där :/ Men det får gå den här gången. Skönt att dom iaf skaffat amningsrum så det ska jag testa idag :)

Av Sannixen - 21 november 2012 08:14

Nu har vår lilla prins blivit sjuk :( kräkt halva natten stackaren. Så nu har jag fått bädda ner honom i soffan <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards