Livet som mamma

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Sannixen - 2 november 2012 21:04



Timmie kan verkligen inte sova.. Han var trött men ändå somnar han inte ^^ Och nu sitter han här nere.. Började natta honom runt 19 som jag brukar. Sen började han ropa efter en stund när jag satt och prata med mormor så fick be att ringa upp senare.. Gick upp och sjöng lite för Timmie sen ner.. Väntade en stund sen ringde jag mormor igen och när vi hade pratat i va 30min börjar Timmie skrika igen ^^ Så då fick vi säga hejdå..Så gick jag upp.. Sen ner och efter en stund skrek han igen och då lät jag honom skrika ett tag, han skrek tills han kräkte. Så fick gå upp och då var jag smått irriterad kan jag säga.. Dock känner man sig som världens sämsta mamma när man blir arg på sitt barn sådär ^^ Men men.. sen sjöng jag igen som alltid och gick ner.. Och då kommer han banne mig ner?! Vilket han aldrig gjort innan ^^ Så nu sitter han här brevid för jag kan inte gå upp med honom och lämna Linnea här nere en längre stund. Så väntar nu på att sambon ska komma hem från jobbet så jag kan gå upp med Timmie iaf.. Vet inte varför han börjat med sånt här trams.. Kan vara omställningen sedan lillasyrran kom bara det att det inte är mycke vi ändrat sedan hon kom. Han får fortfarande mer uppmärksamhet, lägger sig samma tid o.s.v Den stora omställningen är väl att sambon brukar vara någon timme med honom på morgonen så jag kan sova.. Men nu i helgen jobbar sambon så jag kommer vara zombie deluxe :/

Av Sannixen - 2 november 2012 17:53

Sitter och myser med mina små älsklingar <3 Timmie fick en godis påse och så tittar vi på Pippi långstrump. Sambon fick åka in och jobba några timmar men han hinner iaf hem innan jag lär lägga mig :)

Av Sannixen - 2 november 2012 17:30

Vad navelsträngen luktar :O inget minne av att timmies luktade sådär :P men det gör dom eftersom den ruttnar ju :/ Blää säger jag bara. Och timmie säger hela tiden - hon luktar inte gott :P

Av Sannixen - 2 november 2012 14:49

Av Sannixen - 2 november 2012 14:38

Idag var det dax för första Bvc besöket och det valde vi att ha hemma :) Så hon kom hit vid 11 tiden så satt vi och prata och gick igenom lite papper och sådär eftersom lillfisen sov gott. Sen vägde vi henne så nu vet vi haft bröstmjölken funkar ;) Hade gått upp till 3670g <3 Gick väldigt snabbt hela besöket och nästa gång vi ses blir nästa torsdag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards