Livet som mamma

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Shopping i Ullared

Av Sannixen - 21 november 2012 21:36

Alltså tänk att man kan längta till ett ställe sådär? Speciellt ett ställe där det är trångt och man måste verkligen ha tålamod :P Men ja allt gick riktigt bra. Blev mycket mer än vad jag tänkt mig :P hade en lapp med typ 5 saker på. Fick tag i dessa plus massa massa mer. Den här gången hade dom jätte mycket till Linnea :) Dock tog jag i större storlek men det är ju bara bra. Fanns inte lika mycket till Timmie men lite kunde jag iaf plocka ihop :) <3 Dock väldigt jobbigt att gå där med barnvagn :/ Så tror inte den får hänga med fler ggr faktiskt hehe. Sen åt vi lunch på deras nya resturang och säger bara Omg vad gott :O åt ugnsbakad lax med romsås, potatis och ärtor. Smälte i munnen på en. Sen testade jag deras nya amningsrum men blev verkligen besviken på både storlek och annat men skönt att det finns ett sådant rum iaf :) väldigt tacksam över det. Men men pengarna och tiden rusa iväg. Klockan 3 ungefär ställde vi oss i kassorna och efter ca 30 min var vi ute sen bar det av hemåt :) En riktigt toppen dag :) tack gumman. Längtar redan tills nästa gång :) <3


En del av sakerna vi köpte :)

 
 
Ingen bild

Sandra Cliffmark

22 november 2012 20:13

Fanns där mycket leksaker detta året!? Ska snart köra upp och handla julklappar nämligen! :)

Sannixen

22 november 2012 20:59

Beror på vad man är ute efter :/ men kunde inte shoppa något till syrrans barn eftersom dom var där för bara någon vecka sedan så ingen aning vad dom köpt :P Så blev bara något litet till Timmie, Linnea och sambons syster dotter :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sannixen - 4 maj 2016 16:48

Har sååå mycket jag vill skriva här men haha finns varken tid eller ork tyvärr. Men men är på VFU nu i en etta men på onsdagarna ska jag vara i förskoleklassen så idag var min första dag där and I love it jag är så säker på att jag valt rätt när ...

..

Av Sannixen - 4 maj 2016 16:21

Har sååå mycket jag vill skriva här men haha fint varken tid eller ork tyvärr. Men men är på VFU nu i en etta men på onsdagarna ska jag vara i förskoleklassen så idag var min första dag där and I love it jag är så säker på att jag valt rätt när j...

Av Sannixen - 7 januari 2016 18:27


Av Sannixen - 7 januari 2016 18:25

Sista dagen för Linnea på förskolan där vi bodde förut och på måndag börjar hon där vi bor nu. Känns så himla sorgligt :( kommer sakna hennes fröknar såååå mycket !! ...

Av Sannixen - 11 november 2015 18:30


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards