Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 19 mars 2015 06:28

I ca 1 1/2 vecka har Linnea börjat vakna mååååånga ggr per natt och bara gnälla och ibland ledsen. När jag frågar henne saker rycker hon bara på axlarna. Jag vill veta vad som är fel :( jag orkar inte detta. Är så fruktansvärt trött :( så ska man hålla ögonen öppna på föreläsningar kan säga att det inte går så jätte bra. Plus huvudvärk såklart :( hoppas detta snart går över så man kan få sova lite bättre iaf.

Av Sannixen - 18 mars 2015 16:56

Haft några mysiga timmar med Malin och barnen :) Skönt väder att vara ute i också men efter fikan gick vi hem till dom och lekte en stund för då började det bli lite kyligt. Barnen leker så himla fint tillsammans också det är så härligt att se <3

Av Sannixen - 17 mars 2015 21:42

Dom fick vars ett frozen kinderägg och vars en frozen såpbubblor :) Och det var mycket uppskattat. Så himla roligt dom hade i trädgården och så otroligt söta <3 mina älsklingar alltså hoppas ni förstår hur mycket jag älskar er <3

Av Sannixen - 14 mars 2015 11:16

Dessa skorna valde hon <3

Av Sannixen - 14 mars 2015 11:10

Fy vad ens barn kan få en att må dåligt och känna sig så jävla sämst :(
Körde med Linnea för att köpa skor. Hon valde ett par sen tog jag ett par till timmie snabbt i farten för sen hade Linnea tappat tålamodet. Fine liksom betalade och ut till bilen där helvetet braka loss :( hon vägra hoppa in i bilen så fick lyfta in henne. Hon börjar skrika och kämpa emot mer bältet så jag inte kunde få det på henne. Försökte förklara hur viktigt bältet är osv men hon bara skrek vidare och lyssna inte alls. Tog tillslut ut henne ur bilen igen ställde henne på marken och satte mig på huk för prata med henne. Hon bara skrek skrek skrek skrek skrek skrek. Jag försökte förklara hur farligt det är om man inte har bälte osv. Och ungen fortsatte bara skrika. Jag våga inte kolla runt om men folk trodde nog jag försökte mörda henne där på parkeringen som hon skrek. Tillslut efter 10-15 min lugna hon ner sig och ville kramas sen var allt lugnt och hon hoppa in fint och jag kunde sätta på bältet.

Vad tusan var det som slog slint? Hon är bara 2 1/2 och får en redan att må skit hur ska detta sluta !! :/

Av Sannixen - 13 mars 2015 19:28

Idag hälsade vi på mormor en stund med syrran och deras två yngsta. Vi skulle ha picknick men det var kallare än det såg ut så åt kakor inne istället. Sedan åkte vi hemåt så sov jag och Linnea middag en stund haha <3 sen åkte vi hem till syrran för leka lite. Tiden gick helt för snabbt men får se till att ses lite oftare tycker jag :)

Av Sannixen - 13 mars 2015 08:24

Skola igår och idag var det frivillig mattestuga så jag valde att stanna hemma och ha Linnea ledig med mig <3 Har massa sidor att läsa men gör det i helgen när hon sover istället idag kände jag bara för en mysdag :) ska träffa syrran och Elin sen också.

Men vart tog solen vägen? :/ massa moln.

Av Sannixen - 8 mars 2015 22:01

Idag tog jag in Linneas gamla bebis kläder. Och det tyckte Linnea var jätte intressant så hon packade glatt upp och visa mig en och en <3 underbara du <3 tog en liten stund men det var roligt. Sen fyllde vi en vakuumpåse med större storlek som bebis inte behöver på något år :) Tömde även i Linneas garderob allt som blivit försmått så nu behöver hon lite nytt vilket jag gillar haha :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards