Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 7 mars 2015 14:53

Idag stod det lekplats på schemat. Timmie valde men vi hitta inte den lekplatsen så blev Afrika lekplatsen men den var otroligt tråkig :P Så åkte sedan vidare till hav och strand lekplatsen där vi lekte ett tag <3 sen blev det lite kallt så då åkte vi hemåt igen <3

Av Sannixen - 26 februari 2015 20:32

Linnea hade tydligen varit lite gnällig idag på förskolan och trött. Även ursäkta men ja lös bajs två ggr. Hemma har hon varit som vanligt tycker vi men ja lite lättare ledsen men hon verkade trött. Men tyckte även hon började kännas varm :/
Men snälla snälla stå ut en vecka till älskade du <3 Får inte missa av min VFU och måndag och tisdag är väldigt viktiga så då funkar det inte alls :/

Av Sannixen - 7 februari 2015 06:02

Mina fina hjärtan på Ellis ettårskalas förra helgen <3

Av Sannixen - 3 februari 2015 11:13

Idag blev jag så otroligt stolt över mina fina hjärtan <3 väckte timmie 5:45 sen väckte han Linnea så gosa dom lite i hennes säng innan vi gick ner <3 hela morgonen gick super. Vi åt lite frukost tillsammans sen titta dom lite på tvn innan dom tog på sig. Och sen när jag sa nu ska vi åka till förskolan så kom dom direkt och tog på sig och de händer aldrig <3 även lämningen gick så himla bra. Sånt bra humör man blir på och så otroligt stolt :) nu saknar jag dom så himla mycket <3

Av Sannixen - 29 januari 2015 17:47

Har underbart sällskap bredvid mig medan jag gör min läxa <3 älskade du <3

Av Sannixen - 26 januari 2015 14:54

Tittar på Linnea när hon äter mellanmål på förskolan <3 så himla go och duktig <3 sitter och äter kiwi och det går ju super bra. Kanske jag ska sluta vara sån mamma som skär ut allt i en skål så att hon sen äter därifrån för detta klarade hon ju super :) så himla stolt man blir över även sådana små saker <3

Av Sannixen - 25 januari 2015 22:38

Saknar mina barn redan <3 en är hos sin pappa och den andra sover <3

Av Sannixen - 22 januari 2015 08:14

Då alla kan vakna när dom vill (iaf barnen) man behöver inte stressa, inte tjata om att ta på kläderna inget sådant!! Så otroligt skönt. Väcker man Timmie för tidigt blir han sur (har fått mitt morgonhumör) stressar man honom blir han sur. Idag blev han sur för Linnea gick med till hans kapprum för han tyckte vi skulle lämna henne först som vi brukar. Men idag jagade dom varandra och därför blev det inte så. Så många sura miner i veckorna så helgen är mer än välkommen nu :) Massa mys och bus med barnen. Som jag längtat, saknar dom så mycket direkt när jag lämnar dom på förskolan. Även om vi kanske haft en dålig morgon tsm. Dom är ju det bästa jag vet <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards