Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 18 januari 2015 10:47


En jäkla massa kaos men kvällen blev tillslut väldigt bra och trevlig.

Vi skulle hämta timmie hos hans pappa. Han var på dåligt humör och när jag sa att vi skulle äta innan det började så stanna han och började gråta :/ så gick han hem till sin pappa igen. Så jag kände att vi har inte tid med sådant så vi körde. Jag brukar annars vänta för jag vet ju att han kommer ångra sig och springa efter. Och det hade han såklart gjort sen ringde han och fråga var jag var och jag sa att vi kört så började han stor gråta. Men vi hade redan vänt och var påväg tillbaka. Och jag med mina gravid hormoner blev också ledsen såklart ^^ men men vi hämtade upp honom. Antagligen var han för uppspelt därför han betedde sig sådär för jan brukar bli det <3

Bort och parkera och in för att möta syrran mer familj vid emporia. Ja hela mc Donalds var FULLT!! Jisses bara det tog mer än en timme :O

Sen promenerade vi bort mot Disney on ice och efter där blev det väl hyfsat haha. Barnen fick vars en "sak" där valde timmie en Elsa "docka" och Linnea fick en snurrsak med ljus, timmie fick även krossad is i rapunzel glas och sedan även sockervadd. Linnea fick popcorn och en Olof keps :) Tror dom var rätt nöjda ;) men ja ruinerad blev man verkligen. Men det var ändå värt det <3

Uppträdandet var jätte trevligt och var så roligt att se hur Linnea reagerade :) var lite små segt på två ställe men slutet med frost kompenserade lätt upp det :) Linnea var ofta imponerad iaf haha. Timmie också speciellt när Olof tappa huvudet :P

Blev en helt underbar kväll tillslut :)

Av Sannixen - 18 januari 2015 07:26

Man blir så stolt <3 Hon brukar kissa några ggr om dagen på pottan osv och har gjort ett tag. Även på förskolan kissar hon på pottan vid varje blöjbyte och skulle dom glömma ta ner pottan så är det Linnea som säger till <3 ibland kommer det inget men oftast så gör det <3 och idag var första gången hon gjorde nr2 på pottan hemma iaf :D och så blev hon så glad att hon gjorde det två ggr till haha underbaring :) kan hoppas hon är blöjfri till sommaren ju hade varit Nice :)

Av Sannixen - 5 januari 2015 18:41

Idag blev det Leos lekland med Malin och hennes två pojkar :) trevligt och super roligt och barnen blev helt galna <3 dock kaos vid lunch men det blev bra tillslut. När vi åkte hem fick ungarna vars en slush, så valde dom den dyraste men de var verkligen en skit flaska :( locket satt knappt fast så ja i bilen åkte Linneas slush ut överallt ^^ tur jag hade papper så fick stanna och fixa men kan säga att mina gravidhormoner inte gjorde mig så glad :/

Men over all en riktigt toppen dag <3 och barnen leker så otroligt fint tillsammans :)

Grabbarna på cyklarna :)

Av Sannixen - 1 januari 2015 16:00

Könner mig trött och seg så gick med Linnea ut på en cykeltur, blev även två turer till lekplatsen. Men tillslut började jag frysa så nu gick vi hem :)
Snart slutar sambon och kommer hem till oss <3

Av Sannixen - 29 december 2014 19:40

Ni är det finaste jag vet <3

Av Sannixen - 27 december 2014 06:43

Igår efter många om och men så blev det dax att åka lite pulka :) Timmie var så duktig och kunde själv sätta sig och åka ner <3 Linnea tyckte inte de var särskilt roligt att åka ner från backarna, hon ville mest att man bara skulle dra runt henne i den <3

Älskade ni <3 det finaste jag vet !!

Av Sannixen - 22 december 2014 08:25

Jag och Linnea steg upp strax efter 6 känner mig lite seg idag :/ Timmie sover fortfarande <3 idag blir de något snabbt ärende till biblioteket och sen blir det pepparkaksbak med barnen <3

Av Sannixen - 21 december 2014 10:57

Sambon var gullig och köpte Pippi på rymmen igår och idag Pippi på de sju haven så nu har barnen alla :) Linnea älskar ju Pippi så det är så himla roligt <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards