Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 6 juni 2015 09:40

Igår var det så himla fint väder så lyfte ut Linnea <3 så blåste hon bubblor och åt glass i trädgården. Och så promenerade hon en bit när jag höll henne i handen <3 duktigt tjej <3

Av Sannixen - 4 juni 2015 17:03

När min stora sessa sitter hos mig ;) alla mina idéer hinner försvinna varje gång ju haha :P En timme till hon ska sova. Så då hoppas jag Julia sover dock har hon sovit hela dagen så hon lär väl vakna då bara för att liksom men håller iaf tummarna :)

Av Sannixen - 4 juni 2015 13:22


Dopet har iaf ordnat sig. Dock blev det kl 16 vilket jag tycker är väldigt sent för ett dop. Men ja dom som känner att dom kan coh vill komma är hjärligt välkomna :) Vi kommer dessutom bara bjuda på fika för det blir rätt dyrt annars. Sist var vi upp emot 75 personer så ja. Så hoppas gästerna har förståelse och äter innan :)





Här är mina andra två hjärtan på deras dopdag <3


Timmie den 17/7-2010 <3

 


Linnea den 9/2-2013

 


Mina underbara barn <3 Så mycket kärlek <3

Av Sannixen - 2 juni 2015 18:03

Idag var vi på sjukhuset i Lund med Linnea. Röntga hennes ben och så fick hon ett nytt gips :) Rosa med glitter ;) så nu ska hon kunna gå men deras "sko" var alldeles för stor så dom rekommendera andra saker. Så imorgon får jag gå på skojakt. Jag som skulle sitta med arbetet till skolan :/ hoppas det finns tid till båda sakerna. Men men så imorgon ska hon få testa gå iaf. Som hon har längtat <3

Av Sannixen - 1 juni 2015 18:28

Idag fick jag fixa Linneas hår dock tröttnar hon snabbt då ja jag fick snabba så det blev lite rufsigt men såååå söt <3 dock behöll hon det bara en stund.

Av Sannixen - 26 maj 2015 06:48

Stackars Linnea :( hon cyklade i söndags så trillade hon och ja cykeln måste verkligen hamnat väldigt fel så igår fick sambon åka in med henne direkt på morgonen och så blev hon gipsad :( <3 Fyra veckor ned gips varav minst en vecka hon inte får gå alls <3

Av Sannixen - 25 maj 2015 06:36

Kaos :/ Linnea har skadat foten/benet så blir en tripp till sjukhuset för att se hur allvarligt det är :( Julia har varit vaken sedan 3 men NU sover hon när de andra är uppe ofc. Och timmie ska till skogen med förskolan. egentligen Linnea också dit men nu får hon stanna hemma. Undrar hur vi får göra resten av veckan då. Ons och fredag måste jag till skolan heldagar för att jobba med gruppen så hoppas sambon kan vara hemma då :/ Annars är det ännu mer kaos :(

Av Sannixen - 24 maj 2015 22:21

Hade en jobbig natt så har verkligen varit zombie idag :/ Vi skulle fortsätta med det sista i trädgården idag men det blev bara inte så tyvärr :/ Dock inte mycket kvar alls så men måste göras. Får försöka göra det imorgon efter sambons jobb. och jag måste komma igång med min populär vetenskapliga artikel, hoppas på att komma fram till en frågeställning snart. Men men annars så har vi tagit det lugnt. Promenerade till lekplatsen men på tillbaka vägen trilla Linnea med cykeln och har nu svin ont så börjar misstänka en stukning :/ vaknar hon och har ont så får sambon åka in med henne. Hatar se mina barn ledsna :( man önskar att man kunde överta deras smärta.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards