Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2014

Av Sannixen - 24 januari 2014 20:38

Vill redan tillbaka till gymmet. På måndag ska jag försöka åka dit tidigare så att jag kan stanna längre :) längtar ju lite smått till måndag nu haha

Av Sannixen - 24 januari 2014 18:20

Idag testa jag att göra dipp på kvarg. Helt okej faktiskt :) inte lika gott som med gräddfil men ändå gott så det blir fler ggr.

Av Sannixen - 24 januari 2014 14:10

Fick hämta hem Linnea då hon hade feber igen :( men tycker inte att hon verkar sjuk hon springer runt och leker :) kanske är tänderna, flera av kindtänderna påväg.

Hon är så duktig och snyter sig och torkar sig själv <3

Hehe kolla inte på röran :P direkt när man städar och barnen kommit hem igen så ser de likadant ut ^^ haha

Av Sannixen - 24 januari 2014 12:05

Var på gymmet lite mer än en timme idag :) tränade lite rygg och armar idag. Kul att testa på lite nya maskiner man inte provat förut.

Sen testade jag även en ny Weight watcher soppa :)

Även den såg god ut :)

Den blev faktiskt en favorit :) så ska åka och köpa fler idag tänkte jag. Bra att ha hemma när man är hungrig :)




#weight #watcher #soppa #grönsakssoppa #nerivikt #vikten #träna #24seven #skönt #gym

Av Sannixen - 23 januari 2014 19:28

En Weight watcher nu såhär på kvällen när man blir lite små hungrig.

Burken såg ändå rätt inbjudande ut :)

Även när den var klar tyckte jag den såg helt okej ut :) nu dax att smaka !

Nu vet ju inte jag vad en potatis och purjolöks soppa ska smaka. Men den var ok men tyckte nog det var för mycket potatis för min smak. Men som sagt helt ok :)

Nästa gång blir det en annan smak :)

Av Sannixen - 23 januari 2014 17:25

Blev verkligen en stressig morgon men skönt att få sova lite längre :) Sedan åkte jag, helana och fina lilla Benjamin till mobilia en tur. Lunchade och hade väldigt trevligt. Efter det åkte vi hem till oss där våra karlar satt och spelade tv spel ;) sen åkte dom till jobbet och vi umgicks en stund till.

Sedan hämta jag mina små troll och for hem och lagade mat :) nu sitter en med ipaden en stund och den andra försöker ta på sig mina byxor haha ;)

Av Sannixen - 22 januari 2014 20:23

Bilden kom inte med :/

Av Sannixen - 22 januari 2014 20:21

Efter gymmet åkte jag till en av mina Malin vänner haha känner ju fler än en :) hur trevligt som helst, fikade och hade massa att prata om :)

Hämtade sedan mina busfrön <3 lagar mat, busat och myst. En helt underbar dag helt enkelt <3 finns ingen bättre än att umgås med mina fina barn <3 dom är så otroligt underbara och jag ör så glad att jag har fått äran att ha dom i mitt liv <3

Haha vilken min Linnea gör :P hon blev galen för Timmie hoppade på den tigern dom sitter på :P haha

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards