Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2014

Av Sannixen - 8 januari 2014 06:45

Hmm verkar som att Linnea har lite feber idag :/ hon börjar få en bamsing kindtand så kan vara det. Undrar om de e därför hon vaknat 5 nu två dagar i rad :/

Av Sannixen - 7 januari 2014 21:43

Märks att jag pluggat för lite dessa dagarna när jag mått dåligt och nu snurrar allt i huvudet hoppas de rätar ut sig på provet. Vet inte vad jag gör om jag inte klarar provet. Kommer säkert få göra de igen men eftersom de inte fastnar de jag läser lär jag inte klara de då heller. Detta är sista kursen innan jag kan söka till högskolan.

Huvudvärk deluxe också nu när man försöker få in allt :/

Av Sannixen - 7 januari 2014 11:50

Vart på ams och visat några papper. Sen har jag läst på lite inför provet imorgon men de fastnar inte för de är så tråkigt :( även försökt ringa samtal men upptager hela tiden ^^ irriterande att man inte ens kan få sitta i kö.

Båda ungarna var uppe väldigt tidigt idag. Linnea kommer sova middag på förskolan men ja jag undrar hur Timmie kommer vara han vaknade två timmar tidigare än vad han brukar :O

Vi får se :) nu ska man komma på någon middag så man hinner handla de sen.

Av Sannixen - 7 januari 2014 06:01

En timme till hade varit ok men inte nuu :( vet inte ens när jag somnade igår eftersom jag hade så fruktansvärt ont i magen så tog det jätte lång tid. Sen vaknade Linnea 5:15 :( gav henne välling men hon somnade inte om. Jag är såååå trött och ont i huvudet. Kan heller inte be sambon ta henne eftersom vi båda har ärende på morgonen så finns det ingen tid att somna om senare :/

Hur ska jag orka denna dagen?!

Av Sannixen - 6 januari 2014 19:25

Vädret gör en skit seg och sen orkar man inte hitta på något så idag har jag bara varit hemma med Linnea och myst och lekt <3 nu har hon precis somnat så jag sitter med läxan och känner mig stressad för den är så tråkig att ingen fastnar :( men men snart kommer min älskade prins hem <3 som jag har saknar honom <3

Av Sannixen - 6 januari 2014 18:58

Ännu en super trevlig kväll :) massa gott och så tittade vi på the butler. Den var faktiskt bättre än jag trodde. Och så blev de lite bebis mys <3

Toppen kväll. Tack för ikväll :)

...

Av Sannixen - 5 januari 2014 12:55

Har så mycke tankar och mycket att hålla reda på. Skola, ams, a-kassan, massa lappar att fylla i angående detta och sen vet jag inte hur jag ska göra riktigt och har inte riktigt någon att fråga :/


Men men nu sitter jag med lite plugg inför provet på onsdag jag MÅSTE klara detta provet så den kursen blir klar så slipper man tänka på den sen utan kan bara "koppla" av och veta att man har allt för kunna söka inför högskolan till hösten.

Men har nu känns de bara som massa motgångar :/

Av Sannixen - 5 januari 2014 11:01

Igår hade vi över sambons kusin och hennes sambo :) blev pizzanight, sambon visa nya tvn ;), spelade spel (absolut överens) skit kul, godis och mycke skratt :) tack för en toppen kväll.


Även första gången som dottern sov borta men de hade gått super bra :) så vi ska hämta henne alldeles strax, man blir så stolt <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards