Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2013

Av Sannixen - 17 maj 2013 07:20

Barnen tyckte de var ok att vakna halv fem ^^ men det tycker inte deras mamma. Dom somnade dock om snabbt. Men nu kom Timmie in och väckte mig när jag hade en riktigt rolig dröm :( ville verkligen inte vakna. Jisses vad jag är trött idag :( hur ska detta gå. Måste egentligen åka in på matten sen ju.

Av Sannixen - 16 maj 2013 19:54

Idag kom tre av mina paket hem till min nya hobby så nu är det bara sista paketet som ska komma. Håller tummarna att det kommer imorgon :) åh vill börja nuu ! Har dock beställt ett från utlandet också men de skulle ta ett par veckor för det att komma men de ska bli kul när det väl kommer det med :) hoppas nu allt blir som jag hoppas på hehe. Men just nu måste matten gå i första hand i två veckor till seeeen kan jag lägga min lediga tid på detta istället :)

Av Sannixen - 16 maj 2013 19:50

I förmiddags räknade som sagt matte :) Sen när sambon åkte till jobbet så åkte jag lite små ärende. Köpte mer mig fyra små smultron plantor hem :) Hämtade Timmie sen for vi hem. Var ute i trädgården så jag passade på att dra upp lite blomsaker ur rabatten där jag ska sätta jordgubbar och smultron. Äntligen fick jag upp alla :) Sen kom brorsan och hans familj så grillade vi hamburgare. Ungarna lekte bra till och från. Timmie är ju 3års trotsig så ja han var inte så snäll hela tiden. Men over all så gick det bra :) och nu har Linnea somnat och låter som Timmie har det också faktiskt :) och jag får väl gå ner och räkna lite matte bläää!!

Av Sannixen - 16 maj 2013 15:54

Får inte upp den satans flaskan ^^!! Gaahh!!

Av Sannixen - 16 maj 2013 15:52

Gick runt med lillan i trädgården tills hon somnade <3 sånt härligt väder vi se idag :)

Av Sannixen - 16 maj 2013 11:16

Om exakt en vecka har jag nationellt prov i matte. Drygt men måste göras. Och som sagt måste man klara det också för att klara kursen. Så ja jg måste sitta varenda dag nu fram tills dess. Håll tummarna allesammans!! Håller på att gå igenom boken från början. Har nu kommit iaf 20sidor jippie.

Av Sannixen - 15 maj 2013 20:39

Sån jävla kväll ^^ börjar bli irriterad och fått skit ont i huvudet !!!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards