Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2013

Av Sannixen - 14 maj 2013 13:24



Åkte hem Jeanette i förmiddags :D Hittade nästan hela vägen. Fikade och snackade och barnen var på bra humör så det var super nice. En jätte trevlig förmiddag. Och ett plus i kanten var ju att jag fick ett par jordgubbsplantor av henne :D:D Nice precis de jag tänkt köpa mer av så nu är jag glad :D Fick åka hem och plantera några av dom direkt men dom andra får stå tills imorgon eftersom jag måste riva upp lite mer i den rabatten först :)


 

Av Sannixen - 14 maj 2013 08:15

Älskar vårt morgon mys <3

Av Sannixen - 14 maj 2013 08:10

Fy vilken huvudvärk jag har idag :/ känner mig helt yr. När jag la mig vid 22 så vaknade Linnea strax efter och sen böka hon till efter 2 :O hon verkade ha problem med magen men vet inte riktigt. Men det var iaf svin jobbigt och ja så idag är jag inte på bra humör ^^


Ska hem till en nyfunnen vän och få några jordgubbsplantor sen :) och i eftermiddag blir det utvecklingssamtal för Timmie.

Av Sannixen - 13 maj 2013 20:19

 

Av Sannixen - 13 maj 2013 19:06


Tror jag fått en hobby :O Känner ett starkt behov av att testa detta iaf och se om jag tycker det är lika kul som förr. Vet inte hur intresset bara kunde dyka upp nu eller när jag ens ska ha tid för det ?! Men ja jag ska iaf testa. Dock allt som behövs är lite för dyrt för mig just nu men ja skit samma ska jag testa så testar jag. Nu har jag lagt 900spänn på de iaf och har inte ens beställt allt vad som behövs :/ Suger.. !! Och tyvärr mina vänner får ni inte veta vad det gäller förrän jag har börjat med det och se om det ens är något för mig :P haha

Av Sannixen - 13 maj 2013 09:05

Vill veta vad jag fick på mitt sista matte prov. Hatar att man måste vänta typ en vecka för ett svar. För om jag måste göra om det blir det ju den här veckan. Så nu sitter jag och ska plugga kap 3 lite till för säkerhetens skull. Vilket fall måste jag ändå kunna det till de nationella den 23e. Men hoppas på svar från min lärare idag !!

Av Sannixen - 12 maj 2013 11:54

Jag och sambon har myst med lillan och tittat på Grimm :) Nu sover hon gott i soffan och sambon har precis åkt till jobbet. Om en timme ska jag iaf träffa Pernilla :) hoppas min huvudvärk är bättre tills dess dock.

Av Sannixen - 12 maj 2013 08:29



Får dock för mig att det är måndag hela tiden :S Snurrigt värre. Men men gårdagen var super trevlig. Fredde och Frida var här med sin lilla Wilma. Grillade för första gången i år (på vår nya grill dessutom) ;) Sjukt gott och trevligt sällskap. Sedan blev det glasstårta till efterätt. Så himla gulliga flickorna är tsm, kommer bli kul när dom verkligen kan och vill leka med varandra :D Linnea stannade uppe sent men var lika glad för det. Sedan tittade jag och sambon på några avsnitt av Grimm innan vi skulle nanna. Love it ! Blev dock lite för sent i säng men känns ändå ok idag.


Idag ska jag träffa Pernilla i eftermiddag och luncha :D Ska bli kul då vi inte ses så ofta.

Annars händer nog inte så mycket.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards