Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2013

Av Sannixen - 18 maj 2013 15:28

Har sån jäkla huvudvärk som inte försvinner heller eftersom det är för att jag är trött. Behöver sova och nu börjar jag bli på riktigt dåligt humör också. Och inget blir som man tänkt idag heller ^^ tråkigt när man sett fram emot denna dagen eftersom sambon är ledig. Men men ....

Av Sannixen - 18 maj 2013 10:35

Jag är ute lite med Timmie medans sambon åkte iväg med Linnea för att köra sin bror :)

Av Sannixen - 18 maj 2013 07:08

Jaha värsta jäkla huvudvärken idag då :/ Behöver verkligen få sova :( Men lär inte ske. Och idag är ju dessutom enda dagen hela familjen är ledig så vi ska förhoppningsvis hitta på något om vädret tillåter. Och så måste jag räkna matte en stund med ofc. Just nu med denna jäkla huvudvärk känner jag mig inte taggad för något alls :/

Av Sannixen - 17 maj 2013 22:08

Jaha styr mig ner efter barnen somnat för att börja med min hobby ^^ Det ville inte som jag ville så nu är jag svettig, arg, ledsen och sjukt besviken !!! Min syrra ska komma och hjälpa mig en dag. Kanske imorgon sa hon så håller tummarna. Detta är ju verkligen något jag vill göra just nu :/ så känns tråkigt om jag ska behöva sälja allt igen när jag hade sådana planer :/

Av Sannixen - 17 maj 2013 19:41

Hatar egentligen måndagar men denna gången längtar jag för då kommer ett paket som jag väntar på :)

Av Sannixen - 17 maj 2013 17:48

Glömde ju visa bilden från innan idag när loppan satte sig helt själv <3 nu verkar hon kunna det <3

Av Sannixen - 17 maj 2013 17:46

Äter lite glass efter badet med lilla syster :) <3

Av Sannixen - 17 maj 2013 16:43



Pluggade matte hemma även idag. Dock var sambon och lillan hemma så blev bara en stund. Sedan körde jag med sambon hem till sin pappa för han skulle skriva ut några papper till mig :) Efter det for jag till ett shoppingcenter dock fanns inget av det jag skulle ha ^^ Inga mysbyxor för ta 3 betala för 2. verkar inte ha det nu när det närmar sig sommar :/ Ingen pipmugg till loppan men men min vanliga otur. Men köpte ett par byxor till linnea och ett par shorts till Timmie. Nu äntligen har Lindex börjat samla poäng när man handlar :) Så länge man väntat på det. På vägen hem körde jag inom Hornbach och köpte myrdosor och lite blommor :) Och direkt efter där hämta jag Timmie. När vi var hemma igen så plantera jag några av jordgubbarna, grävde lite större hål till hallonpinnen, planterade blommorna jag köpt i krukor på framsidan :) Så ja det känns som att jag gjort mycket idag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards