Livet som mamma

Alla inlägg under december 2012

Av Sannixen - 4 december 2012 11:14

Ja nu sitter vi här och glor. Eller ja sambon letar parkering vilket är omöjligt i närheten :(

Av Sannixen - 4 december 2012 09:55

Lillan blir inte bättre och nu har hon fått sån hemsk hosta också :( Provade ringa vårdcentralen men där var något klydd så ca 5e gången började det äntligen ringa. Satt i kö i ca 30minuter sen fick jag prata med en och tydlige alla barn under 3månader ska man åka till barnakuten med. Så nu ska vi göra oss klara och åka in igen :/ nu har hon varit sjuk så himla länge oxh blir ju bara värre :(

Av Sannixen - 3 december 2012 17:41

Fick en present av sambon idag:) han hade köpt en iPad :O blev sjukt förvånad eftersom ingen av oss har pratat om det någon gång :P Han köpte den för jag skulle kunna kolla film där uppe innan vi köpt en tv till sovrummet :) Såååå himla underbar <3

Av Sannixen - 3 december 2012 15:40

Umgåtts med frugan idag :) Sambon körde mig och Linnea in, så promenerade vi i affärer och sådär. Lunchade och hade lika trevligt som alltid <3 Sen hämtade sambon upp mig och lillan så fick vi hämta Timmie tidigare från dagis eftersom han hade tydligen feber. Men när vi kom hem hade han ingen feber mer :S jätte skumt.

Av Sannixen - 2 december 2012 22:46

Efter vi varit ute, håller på att ta av henne overallen :) Så himla söööt <3

Av Sannixen - 2 december 2012 22:44

Lagade mat tills sambon kom hem. Blev hemmagjord potatismos och ugnsbakad falukorv :) börjar få tillbaka min matlagningslust, dock svårt när man är ensam med två små. Timmie var dock super söt och hjälpte mig med potatismosen <3 det är så kul nu när han gärna är med och hjälper en med allt, min lilla påg <3 Sen efter vi hade ätit middag gick vi alla fyra ut i trädgården. Pojkarna busade och jag körde runt lillan i vagnen där hon somnade så gott <3 En helt underbar dag idag :) Efter timmie somnat för natten har jag och sambon haft seriemys. Men fy oss för att äta gott en söndag, får man ju bara göra fredag oxh lördag. Så lite ångest men vikten står kvar där den stanna iaf så någon gång ska jag väl förhoppninsvis vara motiverad. Dock känns det som jag inte lär bli det förrän sommaren igen :/ Dom som går ner tack vare amningen har sån himla tur. För mig har det inte fungerat någon utav ggrna :( men men nog om det nu ska jag Nanna och imorrn ska jag träffa frugan en sväng i stan :)

Av Sannixen - 2 december 2012 11:21

Då var första ljuset tänt. Snart är det julafton *längtar*

Av Sannixen - 2 december 2012 09:12



Timmie gick ut en sväng i trädgården :)


 

 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards