Livet som mamma

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sannixen - 11 december 2012 21:50

Verkar som Timmie fått löss så imorrn blir det Apoteket så fort jag vaknat iaf, dom ska utrotas!!!

Tycker så synd om min lilla kille<3 inte nog med att han har så ont i nyckelbenet så ska han få detta skitet nu :( han har varit jätte ledsen nu ikväll <3 Fick sitta inne hos honom med Linnea och sjunga tills han somnade på riktigt <3 Imorgon blir en lugn dag. Ska se om han gillar grinchen och så ska vi äta gröt med saftsås :)

Av Sannixen - 11 december 2012 21:24

Är Prinsen hemma med oss <3

Av Sannixen - 11 december 2012 15:52

Nu har vi fått upp den fina fototavlan sambon fick i födelsedagspresent av min syrra och familj :) Jag satte precis i alla foto och sedan satte sambon upp den, så himla nöjd jag blev :)

Av Sannixen - 11 december 2012 12:51

Förstår inte hur vissa människor måste fortsätta art vara omogna efter såhär lång tid. Vill man inte hälsa eller inte ser personen som det var den här gången så gnäll inte. Ni är inte vänner eller något annat för den delen. Den chansen har ni haft och att ni går och blir vän mer några som ni verkligen ska hålla er borta från och snackar skit oxh ändå förväntar dig ett hej?! Sinnes alltså !!! Hon hälsar väl på vem fan hon vill men nu såg hon inte dig !!!

Av Sannixen - 11 december 2012 12:43

Av Sannixen - 11 december 2012 12:27

Vi har inte gjort något idag alls :P Jag har städat undan lite och satt på en maskin tvätt och diskmaskinen :) Och nu sover lillan på mig och har gjort det ett tag <3 beställde foto häromdagen och dom kom redan igår så ska försöka fixa med dom idag :) Men konstigt nog fattades vissa kort så får mejla dom sen och höra. Om dom inte kommer med posten idag men det stod inget om det. Men det blir säkert bra tillslut :) hihi. Ikväll kommer sonen hem <3 äntligen min fina prins <3

Av Sannixen - 11 december 2012 07:59

Timmie stannade hos sin farmor tills idag istället då vädret var lite si sådär igår. Stackaren har skadat nyckelbenet :( längtar tills han är hemma så jag kan ta hand om honom oxh pussa honom massvis <3 Hoppa han slutar ha ont snabbt. Skulle läka av sig själv inom en månad och han skulle få Alvedon tills det gått över. Åhh min lilla prins <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards