Livet som mamma

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Sannixen - 2 december 2012 22:46

Efter vi varit ute, håller på att ta av henne overallen :) Så himla söööt <3

Av Sannixen - 2 december 2012 22:44

Lagade mat tills sambon kom hem. Blev hemmagjord potatismos och ugnsbakad falukorv :) börjar få tillbaka min matlagningslust, dock svårt när man är ensam med två små. Timmie var dock super söt och hjälpte mig med potatismosen <3 det är så kul nu när han gärna är med och hjälper en med allt, min lilla påg <3 Sen efter vi hade ätit middag gick vi alla fyra ut i trädgården. Pojkarna busade och jag körde runt lillan i vagnen där hon somnade så gott <3 En helt underbar dag idag :) Efter timmie somnat för natten har jag och sambon haft seriemys. Men fy oss för att äta gott en söndag, får man ju bara göra fredag oxh lördag. Så lite ångest men vikten står kvar där den stanna iaf så någon gång ska jag väl förhoppninsvis vara motiverad. Dock känns det som jag inte lär bli det förrän sommaren igen :/ Dom som går ner tack vare amningen har sån himla tur. För mig har det inte fungerat någon utav ggrna :( men men nog om det nu ska jag Nanna och imorrn ska jag träffa frugan en sväng i stan :)

Av Sannixen - 2 december 2012 11:21

Då var första ljuset tänt. Snart är det julafton *längtar*

Av Sannixen - 2 december 2012 09:12



Timmie gick ut en sväng i trädgården :)


 

 

Av Sannixen - 2 december 2012 09:00

  

Första advent idag och har en super mysig morgon med mina små <3


Av Sannixen - 2 december 2012 08:43

Nu är du här * lalala lala*

Av Sannixen - 2 december 2012 05:28

Vad hungrig jag är nu :O men lillan har precis somnat på mig så kan inte gå ner och äta. Men Timmie lär väl vakna om ca en timme så får stå ut tills dess :P Idg ska jag iaf inte slarva med maten.

Tror dessutom sambon försovit sig. Hörde hans mobillarm ringa innan och även ringsignalen efter ett tag men har inte hört honom resa sig :/ får hoppas att han kommit iväg.

Av Sannixen - 2 december 2012 00:58

Råkade somna på soffan med lillan på magen vid ca 21 tiden och vaknade nu 00:30 ungefär. Har inte ens hunnit äta middag idag då jag varit ensam med barnen. Dom har iaf fått mat vilket är det viktigaste <3 Känner mig lite hungrig nu så funderar på att ta en macka innan jag somnar men Nee orkar nog inte gå ner. Sambon är på julfest med jobb, eller ja dom har väl dragit ut på något utställe nu för ett tag sedan dock. Längtar tills det är min tur att gå ut och skaka rumpan ;) Blir väl dock inte förrän mars eftersom lillan ammar :P Men sen så ;) var ju evighet sedan sist så.. Aja Godnatt folket :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards