Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2015

Av Sannixen - 24 januari 2015 10:02

Då ska vi äntligen se dig igen <3
Längtar så himla mycket och det ska bli så mysigt vår fina lilla sessa <3

Av Sannixen - 23 januari 2015 08:47

igår kväll hade jag sådan foglossning att jag inte ens kunde gå :/ blivit för mycket trappor i skolan antagligen får börja ta hissen. Och natten har varit jobbig men troddedet skulle vara över tills idag men ikke :( kan iaf gå sakta men varenda steg gör ont. Hade jag inte haft en viktig lektion hade jag stannat hemma. Längtar tills jag kan leka med mina barn normalt igen, till jag kan göra saker utan att ha ont mer osv. Men ja det är ju en del veckor tills dess :/

Av Sannixen - 22 januari 2015 08:14

Då alla kan vakna när dom vill (iaf barnen) man behöver inte stressa, inte tjata om att ta på kläderna inget sådant!! Så otroligt skönt. Väcker man Timmie för tidigt blir han sur (har fått mitt morgonhumör) stressar man honom blir han sur. Idag blev han sur för Linnea gick med till hans kapprum för han tyckte vi skulle lämna henne först som vi brukar. Men idag jagade dom varandra och därför blev det inte så. Så många sura miner i veckorna så helgen är mer än välkommen nu :) Massa mys och bus med barnen. Som jag längtat, saknar dom så mycket direkt när jag lämnar dom på förskolan. Även om vi kanske haft en dålig morgon tsm. Dom är ju det bästa jag vet <3

Av Sannixen - 21 januari 2015 20:43

Var på förhandsvisning av den filmen igår med Anna :) Filmen var mestadels bra men lite b i mellan åt. Men over all så värd att se en gång iaf om man gillar lite action.

Tack för en trevlig kväll gumman :)

Av Sannixen - 21 januari 2015 09:33

Idag börjar jag inte förrän 13:15 vilket är trist hade hellre alltid haft morgonen så man sedan har eftermiddagen med barnen. För när jag kommer hem ska Linnea typ Nanna ju :( men tur det inte är såhär varje dag <3 Så nu på förmiddagen är det själv studier. Är ju en del böcker som ska läsas :P

Av Sannixen - 20 januari 2015 10:55

Efter introduktionen igår på kursen känns det lite bättre då schemat blev ändrat en del *yeay*. Men känner mig lite förvirrad av alla uppgifter men det löser sig nog. Och idag ska jag in till skolan några timmar och kommer då få en uppgift som även den ska göras under VFUn :/ så kommer ha tre stora saker som ska göras nu. Andas andas andas ;)

Hämtade två böcker på bibblan idag men lär bli en tripp till imorgon då jag såg när jag kom hem att två till kommit dit :P eller så väntar jag någon vecka så man får ha dom längre ;) så hinner jag läsa dessa två först :P

Av Sannixen - 19 januari 2015 20:38

Idag är jag trött på tjockis magen och speciellt vikten :( inte kul att gå upp massa kilo även om det är värt det i slutändan <3 saknar gymmet riktigt mycket också och att inte veta om man kommer komma dit på några år är en jobbig tanke :/ men man kan ju gå ner på andra sätt men ändå lättare och roligare där. Men men det löser sig nog :P

Dock älskar jag sessan så himla mycket fast vi aldrig träffats <3 att känna hennes buffar är sååå underbart <3

Av Sannixen - 18 januari 2015 21:29

Timmie blev jätte glad för skrivbordet och skulle direkt hämta alla pennor och målarböcker osv nerifrån för att läsa fint på hyllorna och lådorna i sitt nya skrivbord :) han har tackar flera ggr och berättat hur fint han tycker det är. Värmer i mamma hjärtat när man ser honom så glad över något <3 min älskade underbara prins <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards