Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2013

Av Sannixen - 7 juli 2013 07:41

Vilket underbart väder det är idag :) Barnen leker med varandra genom fönstret <3

#sun #solen #varmt #utomhus #barnen #leker #fönster #sonen #dottern

Av Sannixen - 6 juli 2013 14:37

Jag och barnen åkte till stugan en stund för att hälsa på mamma och Uffe :) riktigt skönt väder. Gick och köpte lite jordgubbar :) mysigt <3

#varmt #sol #sola #mys #stuga #stugmys #barnen #son #dotter #kärlek #lek #bus #mormor #mammaledig

Av Sannixen - 6 juli 2013 11:42

Linnea står och tittar på sin daddy när han klipper gräset <3

Av Sannixen - 6 juli 2013 11:00

Nu är den färdig monterad :) Fin fint med ta förvaring under :) blev jätte nöjd så det kommer säkert bli bra. Om en liten stund ska den invigas då det är dax att sova middag :)

#new #bed #ny #säng #i #sonens #rum #childrensroom #barnrum #förvaring #sängmedförvaring #ikea

Av Sannixen - 5 juli 2013 18:07

Mina fina har precis badat klart <3 Och Linnea är lika glad i vatten som Timmie så det är himla skönt. Hon kryper omkring och slänger sig, stänker vatten reser sig för att sen plaska ner på rumpan igen <3 himla kul att se. Mina fina små <3

#children #bathing #bada #jaccuzi #badkar #fina #små #barn #pojke #flicka #baby #mysigt #varmt #och #skönt

Av Sannixen - 5 juli 2013 14:19

Barnen sover middag och jag tittar på en serie -happily divorced :) mysigt med gumman här bredvid <3

Av Sannixen - 5 juli 2013 09:01

Läs inte om ni inte tål bajs ;)

Timmie väckte oss kl 7 så gick ner och gjorde frukost till honom sen tog sambon över så gick jag och la mig igen. Hann precis slappna av och skulle precis somna så kommer Timmie in och säger att jag måste komma ner jag bara sover Andy lr? Nä det gjorde han inte. Så hör jag bara sambon skrika nerifrån snabba dig gumman. Jag springer ner. Och värsta bajsbomben :O Linnea hade bajsat ner soffa, sambon hade de på byxor, mage och armar. Hon själv hade det i händer, på hela blöjan, benen ja precis allt. Så snabbt in med henne i duschen. Droppa bajs överallt :O hur kan en sådan liten människa ha så mycket i sig? Så det var bara att slänga allt i tvätten. Jisses alltså :O

Av Sannixen - 4 juli 2013 20:52

Innan när sambon satt och mata snäckan så somnade hon mitt i allt <3

#trött #liten #tös #somna #när #hon #åt #mat #våran #fina #flicka

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards