Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2013

Av Sannixen - 25 juli 2013 10:03

Lillan sov mellan 21-06 sen somnade hon om i vår säng till 8:30 men rullade runt så mycke så jag fick ingen mer sömn :P Tråkigt väder idag vi som tänkte dra till skogen. Men blir lite shoppning istället :) Helena kommer strax så då bär det av :)

#shopping #babygirl #night #day #rain #forest #badweather #car #mother

Av Sannixen - 24 juli 2013 11:11

Planerna för idag blev inte av. Så åkte bort till Jysk för att titta på utemöbler men fanns väl inget som vi fastnade för. Köpte en filt till Timmie som han ska ha på vilan på dagis. Med cars :) Får ju ha lite tuffare saker nu när han börjar på stora avdelningen ;) Sen nu har sambon åkt till jobbet, lillan sover och jag viker lite tvätt :)

#jysk #cars #sleeping #baby #mother #love #life #live #hope #future #loppan #sover #utomhus #i #vagnen

Av Sannixen - 24 juli 2013 08:29

Lilla loppan sov i sin säng hela natten i sitt eget rum. Första gången hon sov i sitt rum :) Mellan 19-08 utan att ropa en enda gång <3 Så idag känner man sig utvilad. Men sen är man inte van vid sova utan avbrott så känns ju lite små seg i huvudet. Men man kan ju hoppas att det fungerar lika bra nu alltid :) så himla duktig flicka <3

Av Sannixen - 23 juli 2013 21:39

Min älskade lilla Timmie vad jag saknar dig <3 låt det gå fort till måndag så att jag kan få pussa och krama dig. Denna tiden har gått helt för sakta :( saknar sig så otroligt mycket alltså. Saknar när du kommer in till mig på morgonen <3 din doft , ditt skratt åh min prins du är den bästa sonen man kan ha <3 finaste underbaraste prins <3

Älskar dig till månen och tillbaka och så mycket mer än så <3

Av Sannixen - 23 juli 2013 15:36

Får se om hon gillar denna lika mycket som den vanliga :P

#baby #walking #gåvagn #lärasiggå #mammaledig

Av Sannixen - 23 juli 2013 10:09

Jisses alltså hoppas jag vaknar till liv snart. Lillan sov mellan 20-23 ungefär sen var hon vaken till 05. Mellan 4-5 låg och och rulla rundor och skrattade hela tiden. Hon kastar sig bakåt sen skrattar hon. Ena gången skalla hon mig satan vad ont det gjorde. Sen la jag henne i sin egna säng igen och då somnar hon direkt ?! :P medans jag är pigg som en lärka haha. Vid 8 tog hennes pappa henne en timme iaf så jag kunde få sovit den timmen. Och nu har vi ätit frukost och nu ska sambon åka till jobbet :( får se vad dagen har att erbjuda :)

#whatanight #upallnight #sleep #baby #hadebehövtnågontimme #natt #dark #night #bed #laugh

Av Sannixen - 22 juli 2013 13:58

Jag är verkligen ingen som gillar sola :P så idag är lite väl varmt. Även om jag älskar sommaren och att det är varmt så kan det ibland bli för mycket. Som idag, jisses man borde nästan ha pool ju. Linnea badade i sin innan :) Har även varit och lämnat mitt schema på dagis för jag börjar ju plugga om några veckor nu. Tråkigt men sant och måste göras. Väntar dock på en sista kurs hoppas innerligt att jag kommer in på den så jag slipper läsa den till våren. Men men nog om det. Linnea nannar i vagnen och jag har precis gått ut och satt mig lite i solen. Får se hur länge jag pallar haha :P

#sleepingbaby #sleep #baby #outside #ute #trädgård #vagnen #sover #bebis #mammaledig

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards