Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Timmie ♥

Av Sannixen - 12 december 2014 12:42

Igår var det lucia på förskolan. Dom skulle varit ute men eftersom vädret var väldigt tråkigt blev de all vi alla skulle vara inne. Dom satte ihop avdelningarna två och två och tyvärr hamnade Linnea och timmie i olika luciatåg. Så jag visste knappt hur jag skulle göra. Deras mormor var mer så bestämde att hon fick vara hos timmie eftersom även hans pappa skulle komma, och jag med Linnea. Men Linnea blev så himla ledsen och ville inte vara med <3 så blev att vi två också gick bort och kunde se timmies lucia tåg <3 så det blev perfekt för alla. Och så fin vår prins var i tåget och han såg så stolt ut och duktig var han <3

Av Sannixen - 10 december 2014 09:13

Timmie fick ett armband häromdagen. Super fint :) han hade med det på förskolan och allt gick bra. Idag ville han ha med det igen men vi sa att de var bättre de stanna hemma men han var envis så nu har han inget armband mer :/ tappade någonstans på vägen. Det var borta redan i bilen men sen kan de ju följt med kläderna och trillat ut var som helst på vägen till förskolan :/ jag letade i bilen när jag kom hem men ja de verkar inte finnas. Och hittar någon de påväg till förskolan lär vi aldrig se det igen iaf :/

Av Sannixen - 7 december 2014 19:34

Nu är min prins hemma igen <3 eller ja jag hämta honom vid 18. Och det är så skönt att han är hemma igen. Underbara prins <3

Av Sannixen - 30 november 2014 16:31

Idag åkte vi till teaterlekplatsen med barnen :) Timmie har inte varit på den så det var kul. Tur vi alla tagit varmt på oss iaf för de var riktigt kallt ute. Längtar till snön kommer :)

Älskade ni vad mycket jag älskar er <3

Av Sannixen - 27 november 2014 17:32

Blev burger king med barnen efter jag hämtat dom vid 16:45. Nu är vi hemma och äter faktiskt i stora rummet för första gången :) och tittar på Bambi som ingen av barnen har sett innan <3

Av Sannixen - 18 november 2014 06:50

Då var dockan lämnad på förskolan och jag ska ta bussen om fem minuter. Kändes inte bra att väcka henne :/ varför kan hon inte sova till efter sex de dagar vi kan göra det ? Haha. Saknar mina små älsklingar redan. Hoppas man ser timmie på gården sen i eftermiddag <3

Av Sannixen - 11 november 2014 21:34

När jag hämtat barnen idag åkte vi till vellingeblomman och tittade på alla tomtarna :) timmie fick en lucia och Linnea en snöglob hehe får se hur länge dom håller. Men jisses så fint där är och man vill verkligen ha allt :D

#vellingeblomman #lucia #snöglob #barnen #syskon #mamma #mysigt #julen

Av Sannixen - 10 november 2014 18:21

Chokladbollar och film med sonen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards