Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2013

Av Sannixen - 16 februari 2013 09:58



Idag är det dop och ingenting i garderoben passar ^^ Det måste ju vara lätt att amma i och de har  jag nästan inget som är :/ Och sen vill jag inte ha jeans på dop heller och mina svarta byxor fattas typ 1 cm innan dom sitter bra igen. Så ja nu får de bli att jag bara slänger på mig en klänning vilket inte heller känns bra. Åhh nästa löning så måste jag köpa lite nytt och rensa ut ännu mer. Gillar inte mycke i garderoben mer :/

Av Sannixen - 16 februari 2013 08:54



Linneas farfar passade henne några timmar igår så vi kunde gå på bio :) Så himla mysigt vi hade men kändes verkligen konstigt utan henne <3 Hon hade varit ledsen en stund så då fick han ut och köra henne i bilen och då somnar hon direkt. Vi kollade på den nya Die hard,den var faktiskt riktigt bra.


Av Sannixen - 16 februari 2013 08:52



Bloggplatsen i mobilen fungerar inte och gjorde inte på hela dagen igår heller nästan, alla inlägg jag skrev på kvällen bara försvann. Den vill inte ens logga ut sig :( Fårhoppas den börjar fungera under dagen igen då vi inte kommer vara hemma sen ju.

Av Sannixen - 15 februari 2013 12:57

Hehe har letat efter overall till barnen nu på rean men oftast finns dom bara i Timmies storlek eller så är de inga som passar mig i smaken. Men så köpte jag en mörk blå till Timmie för halva priset på Åhléns :) 350kr sjukt bra pris. Men idag åkte vi till Usport för kolla efter en till lillan och då hittade jag till båda som jag ville ha :P så köpte faktiskt båda. Men ringde först Åhléns och man kan lämna tillbaka fast att det var på rea så jag blev över lycklig. För dom jag köpte var sjukt snygga och bra märke :)


En liten sneakpeak ;)

Av Sannixen - 15 februari 2013 06:52

Linnea la sig senare igår än på länge och sen vakna hon halv sju? :O Hoppas verkligen inte hon bytat sov mönster för det var perfekt som det var ju :/ Jag orkar knappt hålla ögonen öppna idag och det är också konstigt då Timmke brukar vakna kl sju. Men men vet inte om jag ska stiga upp eller om jag ska se om hon somnar om då hon börjat gnida sig i ögonen igen <3

Av Sannixen - 14 februari 2013 17:30

 

Av Sannixen - 14 februari 2013 16:15

 

Älskar dig så otroligt <3 Kommer sakna dig nu över helgen min prins <3



Av Sannixen - 14 februari 2013 16:01



Fick blommor av sambon i förmiddags <3 Underbaring <3


Sen har jag myst hemma med tösen innan vi hämtade Timmie. Han var himla trotsig idag :/ Så tillbaka till det vanliga nu då. Sen hem och så har vi ätit middag och nu kopplar vi av lite i soffan och kollar på barnkanalen. Och om en timme ska Timmie till sin pappa och jag ska lite snabba ärende. Är redan sjukt trött så vet inte men det blir nog tidigt i säng ikväll haha :P


Sorry för dålig uppdatering idag men har inte orkat :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards