Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2013

Av Sannixen - 21 januari 2013 13:13



Detta är tredje dagen jag bakar. De andra två kakorna ligger nu i frysen och jag hoppas inte dom kommer smaka skit när dom har tinat igen :P *håller tummarna* Som jag nämnt tidigare är jag inte så big fan av att baka men börjar faktiskt tycka det är rätt roligt. Men kommer säkerligen inte baka lite då och då utan mest när det ska vara kalas eller något sådant :) Älskar ju pilla med tårtor också. Men till min födelsedag blir det nog ingen speciell tårta men till Timmies ska jag nog pilla lite extra igen :D Men ja över till kakorna, denna kakan idag skulle vispas i 30min så underbara Mimmi lånade mig sin elvisp med bunker så man kan ställa den och ta tiden istället <3 TACK !! <3



 




Av Sannixen - 21 januari 2013 13:05




Åhh vad jag älskar dig vår lilla prinsessa <3 Du och din bror är det bästa som hänt mig. Ni är mitt liv <3 Utan er vore jag inget. Min älskade lilla familj <3



 

Av Sannixen - 21 januari 2013 09:59

Omg vad jag vill krypa ner i sängen igen ^^ Jag och lillan hade somnat gott typ 10-15min innan klockan ringde, snacka om ångest. Hon sov dock vidare ca 30minuter till medans jag och sambon gjorde oss klara :) Sen åkte han på sitt håll med henne och jag körde på mitt håll. Ska räkna matte en timme sen hem igen :) idag ska jag nog fortsätta baka faktiskt. Känns skönt för allt som hinner bli klart nu så man inte har så mycket att göra se allra sista dagarna :)

Av Sannixen - 20 januari 2013 18:16



Suttit och pillat till en sak som vi ska ha på dopet :P Pilligt och tar lite tid, har inte ens gjort klart hälften men får fortsätta en annan dag. Väntar på 2 saker som ska komma hem också innan de kan bli klart.Kommer visa bild på allt sen när dopet har varit så ni får vänta tills dess kära vänner :)

Av Sannixen - 20 januari 2013 16:57



 

Av Sannixen - 20 januari 2013 16:53



Blev att sambon skulle jobba till 21 ikväll istället så i förmiddags åkte vi och handlade lite inför dopet, jag har ju massa små ideer jag måste börja pilla med redan så allt hinner bli klart till dopet ju :) Sen kom vi hem så gjorde han pannkakor till oss <3 Pappa och hans fru och min lille bror kom över för hjälpa oss med Timmies bilbana, sambon var lite små sur på den så ;) Sen tog dom Timmies födelsedagspresent med sig hem så han inte får syn på den ;) Hann mysa en liten stund innan sambon åkte till jobbet sen har jag och lillan mest tagit det lugnt idag. Jag har försökt räkna lite matte men hon vaknar varje gång jag sätter mig där. Så vet inte om jag istället ska pilla lite med dekorationerna inför dopet ?! Aja jag får se.. När sambon kommer hem blir det nog film iaf :)

Av Sannixen - 20 januari 2013 08:52

Somnade direkt när jag la mig igår, så himla skönt. Matat henne två ggr fram tills nu. Vår lilla sömntuta<3 Hon verkar dock hålla på att vakna nu men vi får se :P

Av Sannixen - 19 januari 2013 21:29



Först åt vi tacos jag och älsklingen runt 6 tiden, riktigt gott var det :) Sen började jag baka efter maten och blev klar för en liten stund sedan. Blev ca 100 små kakor. Älsklingen gjorde pannkakor till oss som vi åt för någon timme sedan så nu är man typ i matkoma :P Ikväll blir det tidigt i säng då vi båda är riktigt trötta och Linnea har precis somnat <3 Imorgon ska jag antagligen pilla med en grej inför dopet, hoppas bara det blir som jag tänkt mig :P


Men men natti natti på er :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards