Livet som mamma

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Sannixen - 25 augusti 2012 19:45

Jordgubbar med mjölk och så titta vi klart på Hunger game som vi började se igår. Måste säga att jag haft den filmen som en reserv ett tag nu men den var ju riktigt bra. Så har ni inte sett den så SE DEN :)

Av Sannixen - 25 augusti 2012 19:06

Hahahaha Timmie hatar bli kladdig men så gav sambon honom en Gräddbulle och hahahaha det var så roligt. Han ville knappt hålla den själv sen fick han små panik för han blev kladdig <3 världens underbaraste unge <3

Av Sannixen - 25 augusti 2012 16:00

Av Sannixen - 25 augusti 2012 14:01



Ja som sagt hittade jag inget till mig själv och inte heller till Timmie :/ Tråkigt då han skulle behöva lite nya kläder. Lillflickan fick iaf tre plagg. Ni som ska ha barn åk och titta på Barnens hus för där är 50% på väldigt mycket :) Aja jag får väl rota längst in i garderoben och hoppas att något där passar runt magen :P




En rosa Jacka i större storlek så hon kan ha den till våren eller så. Byxor och en klänning/body <3


 


Av Sannixen - 25 augusti 2012 12:51

Ingen lycka i affärerna :/ Ingenting att ta på mig nästa helg. Bara massa höst kläder och tråkiga färger på allt :( In en snabb runda på Coop och handla till tacosen senare och sedan blir det hemfärd igen :/

Av Sannixen - 25 augusti 2012 10:08



Vad jag ska börja med ? :P

Timmie åkte precis iväg med sin pappa. Dom skulle på marknad i Trelleborg och åka lite karuseller o.s.v

Jag behöver sova, duscha och åka iväg och shoppa lite. Måste hitta något till nästa helg då vi ska på dop.

Men vad ska jag börja med ?! :P Kanske duscha så man vaknar till liv sen shoppa och sova när man kommer hem fram tills lillen kommer hem igen .. Eller sova först .. Dock är risken att man inte orkar stiga upp sen ?! :P hahaha

Av Sannixen - 25 augusti 2012 09:31


Behövs göras här hemma :/ Jag blir helt stressad när jag tänker på allt. Säkert jätte löjligt men eftersom jag har så ont i ryggen och en del foglossning vissa dagar så är det inte alltid man kan sätta igång. Längtar dock tills allt är klart. Och efter den 31 aug är jag ju hemma så då får jag hoppas jag blir klar med en del iaf. Det "viktigaste" är att fixa ordning i förrådet igen och ta bort det som inte ska vara kvar, rensa på hyllorna o.s.v Så vi kan få ut det vi inte ska ha här inne mer :P Och detta kan jag ju inte göra helt ensam då det mesta väger en del, så måste pricka in dagar då sambon är hemma. Och helst ska det ju inte regna heller då vi lär behöva ställa ut en del på gräset sålänge medans vi rensar :P Men men kommer välförhoppningsvis en sådan dag snart. För får vi bara ut kartongerna innefrån som jag rensat så känns det inte lika "stökigt" mer..


Ska försöka beställa lillans vagn idag eller imorgon också så det blir klart. Sen är det inte så mycket mer än hennes bokhylla ska inhandlas och byggas upp. Men det måste ju inte ske nu nu nu då hon inte lär använda sitt rum på typ 6-8 månader ändå :P


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards