Livet som mamma

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Sannixen - 23 oktober 2011 18:24



Ja jag har varit nära att hoppa av flera ggr då jag ofta missar lektioner och även inte har tid att plugga. Eller rättare sagt orkar inte plugga matte vid 20-21 tiden.. Men ja jag ville byta till Svedala men då måste Malmö kommun typ ge dom pengar och sånt så lär aldrig ske. Så provade att byta grupp nu så imorrn är första lektionen för min del med dom. Kapitel 4 here I come.. Det jobbiga är att nu är det 3 prov jag måste göra sen för komma ifatt :/ Och kán inte få matte hjälp då det är på eftermiddagar. Men rektorn skulle lägga de som förslag till nästa termin att även ha det på morgonen för såna som jobbar o.s.v Så ja klarar jag inte matten denna terminen utan väljer att hoppa av kanske man ska prova igen nästa termin om dom hunnit fixa mattehjälp till morgonen. Hade jag bara haft mer tid att läsa hade det säkert gått bra men ja man är ju alltid helt slut efter jobb :/ Men men jag ger detta en chans också och hoppas att läraren här är bättre :)

Av Sannixen - 23 oktober 2011 17:08



Har haft en helt underbar dag <3 Massa mys..

 

 

 

 

 

 

Av Sannixen - 23 oktober 2011 10:30


Vi kollade på den igår. Den var faktiskt riktigt bra :)

Skiiiit söta pingviner <3



Av Sannixen - 23 oktober 2011 10:26



Först kom ju Pernilla gumman runt kl 13 :) Så satt vi och snackade medans vi väntade på att Timmie skulle vakna. När han vaknat stack vi till Maxi och köpte lite fika :) Vi hade väldigt mycket att prata om för det var ju ett tag sedan vi sågs, hade riktigt trevligt Like always :)



Sen på kvällen runt kl 20 så kom Emma and Jonas :) Så snacka vi och kollade klart på filmen House Bunny på tvn innan vi satte på en egen film. Jonas stack och köpte gotte gott sen kollade vi på Mr Poppers penguins :)

 

 

Tack för en super dag och kväll <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards