Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Timmie ♥

Av Sannixen - 12 oktober 2012 10:08

Bilden ville inte i förra inlägget :/

Av Sannixen - 12 oktober 2012 10:06

Jag och mina pågar är på lekplatsen :) riktigt fint väder och timmie cyklade hela vägen hit <3 och nu spelar dom fotboll. Åhh vad jag älskar er <3

Av Sannixen - 11 oktober 2012 19:12



Innan sambon skulle åka till jobbet så gick vi ut en runda med Timmie :) Han cyklade en låååång runda och sedan stannade vi och gunga på lekplatsen <3 Riktigt fint väder idag så det var skönt. Och jag hoppades att lillan skulle åka ner lite men ja nu verkar det inte så.. Dock vill vi helst hon ska komma i helgen isf :P


Haha vad lång han ser ut på bilden :P


 

Av Sannixen - 10 oktober 2012 21:59





Äntligen har lappen kommit så man kan beställa. Tycker det är riktigt smidigt nu när man kan logga in online och titta på alla tagningarna och välja vilken man gillar och sedan beställa de storlekar man vill ha :) <3 Fanns 4 tagningar med min prins, alla var jätte fina men hade två favoriter. Får se vilken hans pappa tycker eftersom vi beställer ju tillsammans..


 

Av Sannixen - 10 oktober 2012 16:02



Timmie hade berättat för dagisfröken idag att lillasyster snart kommer ut ur magen.

Så hade hon frågat hur han tror hon ser ut :P

Så hade han svarat - Glad :D


Såååå himla go han är <3

Av Sannixen - 6 oktober 2012 18:51

Var en stund på lekplatsen innan :) det slutade ju regna tillslut så då passade vi på <3

Av Sannixen - 5 oktober 2012 18:17


Sambon har somnat i soffan och Timmie försöker smyga förbi med nallen :P hahaha så himla söt <3


 

Av Sannixen - 4 oktober 2012 09:07



Så ont i mitt mamma hjärta :( Timmie var jätte ledsen igår när jag lämnade honom men då fick jag iaf träffa honom senare under dagen. Men idag ska han åka till sin pappa efter dagis till imorgon :( han blev så ledsen och kastade sig på golvet och så tar fröken honom för att ta med honom till frukostbordet och han skriker mamma :( Jag gråter nästan bara jag tänker på det.. Vet inte varför han börjat bli ledsen igen ?! :( Min älskade lilla prins <3 Och jag hatar att dom tar honom jag vill hellre krama honom tills han går in självmant igen. Det gjorde han alltid innan.. Han sprang nästan in ibland för att leka med vännerna. Och jag vet han trivs med sina vänner han pratar om dom varje dag.. Men varför blir han så ledsen nu?? Han är inte på dagis särskilt ofta så vet inte om det kan vara det, men han har inte varit där mycket mer innan. Någon enstaka timme mer har han ju varit där innan. Vet inte vad jag ska göra :/ Får se hur det blir nästa vecka <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards