Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Timmie ♥

Av Sannixen - 12 januari 2013 15:32


Var på lekplatsen med Timmie & Linnea i förmiddags :) Hon sov gott i vagnen medans vi lekte. Fanns lite låtsas djur man kunde sitta på, några gungor (dock ingen babygunga) En jätte stor lekplats med en hög rutchkana, en liten lekplats och ett "hus" som skulle vara en lada där kunde barnen fika eller leka :) Den stora lekplatsen med rutchkanan var roligast enligt Timmie men fanns inget sätt för honom att ta sig upp dit så fick lyfta upp honom sen klättra upp själv :P Men vi hade iaf en mysig förmiddag <3



 

 

 


Älskar mina fina barn <3

Av Sannixen - 11 januari 2013 20:30

Glömde ju skriva hur otroligt glad Timmie var igår för att han fick följa med sin moster och familj till Disney on ice igår <3 Han pratade om det jätte mycket när han skulle sova och idag har vi också pratat massa om det. Dock hänger jag inte riktigt med i snacket eftersom jag inte var med :P Men gör mitt bästa :) Tack för att han fick följa med er <3

Av Sannixen - 9 januari 2013 18:04



Bygger ett stort Cars golvpussel med Timmie som han fick i juklapp :)


 

Av Sannixen - 9 januari 2013 15:31



Lillen har börjat äta jätte bra igen :) Man blir så himla glad då. Hanhade ätit mycket på dagis och även nu hemma åt han jätte mycket. Duktig gosse <3



 

Av Sannixen - 1 januari 2013 13:35

  

Åhh vad jag älskar dig <3 Är så otroligt glad att du är min. Du gör mig så lycklig och stolt <3


Av Sannixen - 12 december 2012 10:44

Idag fick Timmie premiär använda ipaden :) En lycklig kille där sitter <3

Av Sannixen - 11 december 2012 07:59

Timmie stannade hos sin farmor tills idag istället då vädret var lite si sådär igår. Stackaren har skadat nyckelbenet :( längtar tills han är hemma så jag kan ta hand om honom oxh pussa honom massvis <3 Hoppa han slutar ha ont snabbt. Skulle läka av sig själv inom en månad och han skulle få Alvedon tills det gått över. Åhh min lilla prins <3

Av Sannixen - 5 december 2012 13:05



Idag var det äntligen dax för Timmie att klippa sig då vi fått ställa in två ggr. När vi kom dit så var inte hans frisör där så den andra fick ringa henne. Då hade hon somnat om efter klockan ringt. Så den andra frisören fick klippa honom, blev ju fint. Men den andra är duktigare på just hans hår. Så blev ok, och tror dessutom det kommer växa ut snabbare nu då hon inte tog med trimmer på sidorna :/ men men han är klippt iaf och det känns bra :) Lägger nog in bild senare för nu är han ju på dagis <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards