Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 26 januari 2014 07:20

Linnea har lärt sig hur man tar på lypsyl <3 Så fort hon ser den ska hon ha den direkt. Dom har hon redan tagit sönder ett genom att sticka i sitt finger haha får nog köpa hem några på lager ;)

Av Sannixen - 25 januari 2014 15:23

Eftersom jag inte kommer träna i helgen tänkte jag göra lite övningar hemma :P haha svårt med två terrorister. Dom var under mig, på mig, bredvid mig osv haha men dom verka gilla min yoga matta ;)

Av Sannixen - 24 januari 2014 14:10

Fick hämta hem Linnea då hon hade feber igen :( men tycker inte att hon verkar sjuk hon springer runt och leker :) kanske är tänderna, flera av kindtänderna påväg.

Hon är så duktig och snyter sig och torkar sig själv <3

Hehe kolla inte på röran :P direkt när man städar och barnen kommit hem igen så ser de likadant ut ^^ haha

Av Sannixen - 23 januari 2014 17:25

Blev verkligen en stressig morgon men skönt att få sova lite längre :) Sedan åkte jag, helana och fina lilla Benjamin till mobilia en tur. Lunchade och hade väldigt trevligt. Efter det åkte vi hem till oss där våra karlar satt och spelade tv spel ;) sen åkte dom till jobbet och vi umgicks en stund till.

Sedan hämta jag mina små troll och for hem och lagade mat :) nu sitter en med ipaden en stund och den andra försöker ta på sig mina byxor haha ;)

Av Sannixen - 19 januari 2014 11:38

Sambon har åkt till jobbet så nu är det bara jag och lillfisen <3 ska ett snabbt ärende sen för jag måste ha ett par skor till imorgon när vi ska träna. Sen blir det hem och mysa idag :)


Hon har ett udda sätt att äta bulle på ;) haha sötnöt <3

Av Sannixen - 18 januari 2014 16:59

Då har vi varit och sett den nya hobbit filmen. Den var ju nice i 3D men inte så mycket action. Men lite humor här och där. Så väldigt bra film :)

Sandra och barnen passade Linnea undertiden och tog en söt bild när dom promenerade till Ica :)

Av Sannixen - 16 januari 2014 07:58

Linnea vår lilla buse hittade timmies nya kalsonger och tyckte väl dom var fina så hon tog på sig dom på huvudet haha :P

Av Sannixen - 13 januari 2014 11:13

Idag var jag och köpte nallen till Linnea :) hon fick ju presentkort när hon fyllde ett <3 Hon som jobbade där hade aldrig sett denna nallen och tyckte också den var super fin :) och såklart valde jag även ljud ;)

Jag blev hel nöjd med den. Vet dock en kille som nog kommer bli svartsjuk :(

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards