Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 3 ♥

Av Sannixen - 27 mars 2015 07:54

Beställde precis barnvagnen och bilstolen så nu är det gjort haha :) Blev ingen av dom jag funderade på men denna är iaf svart och rosa. Verkligen ROSA!! Ska bli kul att se den i verkligheten. Skönt att den kommer inom 14 dagar så hoppas bebis stannar inne tills dess.

Av Sannixen - 27 mars 2015 07:50

Dom som känner mig vet att jag älskar newbie. Synd att det inte finns särskilt mycket i större storlek som till Linnea :( så är såååå happy att vi ska ha bebis så jag kan shoppa igen :P beställde en klänning och en blus till bebis men tog större storlek då hon har en del i mindre och sen tycker jag dessa passar mer när dom kan "stå" och kanske tar sig fram lite på golvet :)

Av Sannixen - 26 mars 2015 15:43

Bebis fick lite kläder igår. Var ute efter storlek 50 men hittade bara på h&m :/ sen eftersom kappahl hade 25% på barnkläder så fick det bli lite newbie också <3 dock strl 56. Men blir säkert bra ändå väntar på några beställda kläder också så :)

Av Sannixen - 25 mars 2015 09:56


Allting såg bra ut och hördes bra. Det är alltid så skönt att komma dit och få höra dina hjärtslag <3 Även om du buffar på mig hela tiden så är det ändå en lugnande känsla att det låter som det ska :) Har gått upp 13 kg :/ jisses alltså. med dom andra två gick jag upp 13 kg allt som allt men nu lär det bli något extra, drygt. Men men du är värd det <3 Har ju haft cravings på massa onyttiga saker denna gången så är väl därför också.


Exakt en månad till BF idag <3

   

Av Sannixen - 24 mars 2015 08:05

Tänk vad snabbt tiden går <3 kan knappt förstå att du snart är här med oss. Längtan är så otroligt stor här hemma och det ska bli så roligt att se Linneas reaktion när bebisen äntligen är här <3 Tack och lov mår jag jätte bra för tillfället och det känns så skönt.

Av Sannixen - 22 mars 2015 07:35

Igår blev jag överraskad med en baby shower <3 hade verkligen inte anat någonting så det var så himla roligt när dom lurade dit mig haha. Hoppas aldrig jag glömmer den känslan när jag steg in i byggnaden haha :D en helt perfekt baby shower trots att det var många som inte kunde komma. Allt var så mysigt och trevligt <3

Ett stort tack till er alla som ordnade detta för mig <3 så glad att ha er alla runt omkring mig <3

Kommer fler bilder en dag när jag fått dom <3 :) påhittiga och fina presenter och pynt :)

Av Sannixen - 19 mars 2015 06:28

I ca 1 1/2 vecka har Linnea börjat vakna mååååånga ggr per natt och bara gnälla och ibland ledsen. När jag frågar henne saker rycker hon bara på axlarna. Jag vill veta vad som är fel :( jag orkar inte detta. Är så fruktansvärt trött :( så ska man hålla ögonen öppna på föreläsningar kan säga att det inte går så jätte bra. Plus huvudvärk såklart :( hoppas detta snart går över så man kan få sova lite bättre iaf.

Av Sannixen - 15 mars 2015 07:53

Jisses veckorna bara springer iväg <3 Vi längtar efter dig så himla mycket vår minsta lilla sessa. Kan inte riktigt förstå att du snart är här hos oss. En hel sommar att njuta av mina tre små underbaringar innan det är dax för skolan igen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards