Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 3 ♥

Av Sannixen - 5 april 2015 22:21

Det närmar sig ju faktiskt med storm steg nu och jag börjar bli lite nervös när jag tänker på det. Längtar så otroligt mycket efter vår minsta lilla sessa och det vet jag att de andra i familjen också gör. Ska bli så himla roligt att se hur Linnea regerar när bebis är ute <3 älskade ni tänk att ni snart är tre <3

Av Sannixen - 3 april 2015 07:18

Igår kom vagnen och bilstolen och den var precis lika fin i verkligheten som på bild <3 Im in love!! Längtar till bebis är ute så man kan promenera massa rundor med denna skönhet haha :D verkligen min stil med det rosa och svarta :)

Av Sannixen - 2 april 2015 17:35

Linnea kollar film, jag tar det lugnt och sambon är och hämtar bebisens vagn <3

Av Sannixen - 2 april 2015 06:19

Ännu en piss natt :( massa stressande drömmar och annat skit så man vaknar hela tiden. En läpp som spricker på insidan så man inte kan göra ett skit :( och så såklart huvudvärk. Skit alltså. Idag blir det hemmaplugg ska skriva klart min rapport hade jag tänkt mig så jag slipper tänka på den mer iaf. Sen är det bara att börja med nästa grej ! Börjar bli orolig att jag inte kommer klara de sista grejerna innan bebis när jag inte får någon sömn :/ bättre hon kommit nu isf ;) <3

Av Sannixen - 1 april 2015 21:13

Eftersom kläderna som kom hem var helt för stora så fick jag hitta något annat som kunde vara bebis första kläder <3 och hade verkligen tur för h&m hade fått in ett nytt underbart set och det är ljuvligt. Dock fick jag även tag i en tjej på Facebook som sålde ett av de andra seten så köpte det också. Men dom andra var ju verkligen slöseri med pengar :/ så får som sagt försöka sälja dom.

Men här är det underbara setet från h&m <3 Ännu finare i verkligheten :)

Av Sannixen - 31 mars 2015 06:47

Usch idag är jag inte jätte glad :( Jätte svårt att sova nuförtiden. Har nog vaknat en gång i timmen hela natten. Stel i nacke och axlar och huvudvärk :( undrar om det ska vara såhär hela sista tiden nu. Ska lämna lillan till påskfesten sen hem och läsa det sista till skolan idag. Ska försöka vila lite snabbt och sedan åka till skolan. En lång dag idag tyvärr :/ men man hoppas att föreläsningen är värd att gå på. Sen är man ledig de andra dagarna så då blir det mycket hemmaplugg så jag hinner ifatt. Skönt att man kan få lite tid till det också ju :)

Av Sannixen - 29 mars 2015 20:23

Tack älskling för att du gjorde ännu en gips mage med mig <3 den blev jätte fin <3

Av Sannixen - 29 mars 2015 08:46

Ännu en ny vecka <3
Börjat få massa förvärkar. Hoppas dock du stannar inne till kvällen den 23 ;) så jag hinner ha de sista provet och redovisningen i denna kurs. Sen får jag verkligen hoppas att jag klarar den lilla kursen som är precis innan sommaren trots att du kommit ut till oss då <3 Man kommer ju bara vilja vara hemma och mysa <3

Ska bli så spännande att träffa dig <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards