Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 3 ♥

Av Sannixen - 12 april 2015 06:48

I natt började nästan undra om det skulle bli dax. Mådde konstigt och vaknade måååånga ggr :/ så knappt sovit något. Men nej ingen bebis än <3 hon behöver inte stressa nu dock hihi vänta gärna till tis kväll om du vill komma ut till oss för tidigt <3

Av Sannixen - 11 april 2015 16:35

Börjar packa min och bebis BB-väskor :) hade glömt hur små blöjorna är alltså haha otroligt gulliga :D hennes väska är typ klar men min egen vet jag knappt vad jag ska stoppa ner redan nu. Och Linnea hittade kameran och ville ta foto på lillasysters väska <3

Av Sannixen - 9 april 2015 16:31

Kö i mer än 30 min. Och puckot på andra sidan luren verka inte fatta ett skit. Idag har det gått 30 dagar och dom har fortfarande inte fattat ett beslut? Hans svar var att det gör dom NOG inom de närmsta dagarna jaha vad fan menas med det då?? Dom har väl sina 30 dagar sen ska det väl fan vara klart ??!!! Jag blir så lack. Plus när jag prata med dom förra gången jag var gravid såg allt bra ut och jag skulle få mammapenning från förra jobbets lön. Men nu när dom håller på såhär plus ville ha papper på saker de redan har uppgifter om så könns det som att dom kommer försöka blåsa en? Och eftersom man inte kan se ett skit när man logga in på hemsidan ang ens uppgifter man gett dom under alla år osv och jag kan inte massa datum i huvudet när de och de hände :S så känns det som idioterna kan fiffla hur mycket dom vill.

Av Sannixen - 8 april 2015 12:17

Var hos barnmorskan och allt såg bra ut som vanligt så det är skönt. Lillan ligger väldigt långt ner och nästan orubblig <3 har gått upp 13,8kg :( men du är värd det vår lilla älskling. När jag skulle gå krama hon mig och sa lycka till. Haha så får hon inte göra för jag känner mig inte redo haha <3 men jag sa att jag tror faktiskt vi ses den 22 också :P

Av Sannixen - 8 april 2015 08:17

Vilken morgon. Ville bara gråta när Linnea tyckte att vi skulle stiga upp 5:30 :( Är så himla trött eftersom jag vaknar så pass mycket på nätterna just nu :( nu tycker jag dessa veckorna kan snabba på lite :)

Av Sannixen - 6 april 2015 09:43

Tills du är ute från magen och ligger här i din egen säng <3 Det tråkiga var att det örngott och påslakan jag köpt var för stort för en nyfödd så det får hon ha senare istället <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards