Livet som mamma

Alla inlägg under april 2015

Av Sannixen - 8 april 2015 08:17

Vilken morgon. Ville bara gråta när Linnea tyckte att vi skulle stiga upp 5:30 :( Är så himla trött eftersom jag vaknar så pass mycket på nätterna just nu :( nu tycker jag dessa veckorna kan snabba på lite :)

Av Sannixen - 7 april 2015 08:18

Vår mattedans blev inställd imorgon vilket verkligen är tråkigt då det var enda lektionen jag sett fram emot. Skulle varit så intressant att vara med på den, och jag hade hoppats på att då lite idéer därifrån inför examination 3 den 23 april :/ men ikke. Undrar om dom kommer stryka den helt eller lägga in den en annan dag. Men men nu måste jag ändå först och främst koncentrera mig på examination 2 som vi ska ha nästa tisdag. En salstenta :( som man inte direkt kan plugga till :/ jobbigt värre..!!

Av Sannixen - 6 april 2015 18:47



Så var min lille kille beräknad till idag <3

Men han valde att stanna ytterligare 11 dagar innan han valde att titta ut och förgylla mitt liv för alltid. Kan inte förstå att det gått 5 år sedan han kom in i mitt liv, tiden har bara sprungit iväg. Min älskade lille prins, mitt hjärta, min fina underbara son. Så mycket jag älskar dig <3 Hoppas du vet det. Finns ingen som du <3



Mammas lille gos <3

 




Av Sannixen - 6 april 2015 18:36

Idag fick bloggen ett nytt utseende :) Tröttnat på det andra för länge sedan men inte så road av att pilla med sådant och det blev väl inte riktigt som jag tänkt hehe men snart dax att göra om igen ju när bebis kommer så då får jag lägga lite mer tid än vad jag gjorde idag :)

Av Sannixen - 6 april 2015 09:43

Tills du är ute från magen och ligger här i din egen säng <3 Det tråkiga var att det örngott och påslakan jag köpt var för stort för en nyfödd så det får hon ha senare istället <3

Av Sannixen - 6 april 2015 09:40

Dunder förskyld så det är svårt att andas. Men försöker iaf städa lite på ovanvåningen :) Så man slipper stressa över det sen. Linneas rum börjar bli ok och även vårt. Skönt för varje sak som hamnar rätt hehe. Måste dock ta tag i min klädkammare för den är verkligen kaos.

Av Sannixen - 5 april 2015 22:21

Det närmar sig ju faktiskt med storm steg nu och jag börjar bli lite nervös när jag tänker på det. Längtar så otroligt mycket efter vår minsta lilla sessa och det vet jag att de andra i familjen också gör. Ska bli så himla roligt att se hur Linnea regerar när bebis är ute <3 älskade ni tänk att ni snart är tre <3

Av Sannixen - 5 april 2015 10:24

Har passat Emilia över natten :) Allting har gått jätte bra så det är skönt. Igår efter Linnea lagt sig tittade Emilia och timmie på film tills det var dax för dem att sova. Emilia ville sova inne hos timmie så det fick hon. Man hörde lite fnitter haha men dom somnade snabbt ändå <3 Och idag efter vi ätit lite frukost och lekt inne så gick vi till lekplatsen. Super fint väder idag också ju. I love the sun <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards