Livet som mamma

Alla inlägg under april 2015

Av Sannixen - 22 april 2015 10:24

Fortfarande inget beslut från försäkringskassan ^^ deras 30 dagar är nu uppe i 43 dagar och jag vet att dom har alla uppgifter så fattar inte varför det tar sådan tid? Och hon jag prata med förra veckan skulle ju sätta prio 1 på mitt ärende så det skulle varit klart i fredags ^^ nu sitter jag i telefonkö, sa ca 15 min nu har det gått 33 min ^^ kan ju undra hur lång tid kvar?! Och vad dom kommer säga denna gången ?? Är då fruktansvärt trött på dom nötterna nu alltså !!

Av Sannixen - 22 april 2015 09:00

Idag var jag på besök hos barnmorskan. Allting såg bra ut och bebis ligger där hon ska :) hon hade även en student idag som fick känna på magen, ta blodtryck och stick i fingret :) Men nu hoppas jag detta var sista besöket innan bebis är här men vi bokade in en tid nästa vecka också så får vi se hehe. Fortfarande 14kg jag gått upp iaf :)

Av Sannixen - 21 april 2015 21:24

Besrällde lite nya kläder till barnen från H&M men hade missat rabatten som fanns häromdagen. Och lägligt nog fick jag mejl från mecenat med en rabattkort :) så det var ju super. Även om det "bara" är 10% så är det ju alltid bättre än inget alls :) så blev några shorts, skor och så till mina fina barn <3 hoppas det blir en fin sommar så vi kan vara mycket ute och mysa <3

Av Sannixen - 21 april 2015 15:30

Magwn är verkligen rund som en boll <3 och bara ett få dagar till, ska bli spännande att se vilken dag du väljer att titta ut vår minsta lilla sessa <3

Av Sannixen - 21 april 2015 15:29

Skoldag idag med gruppen. Vi gjorde klart vår pp så det är skönt. Sen provade vi läsa våra bedömningar för varandra men några av oss (bland annat jag) hade lite för lång så nu får man sitta och pilla lite med den och försöka korta ner den. Trist men sant. Får se om jag orkar ikväll annars har jag imorgon på mig :) På Tors ska det redovisas, har feta problem med andningen just nu men håll tummarna att det ska gå bra ändå :)

Av Sannixen - 21 april 2015 09:50

Igår fixade vi ihop Linneas sparkcykel efter förskolan så promenerade hon och jag ut en stund<3 blev även en tripp till lekplatsen :)

Av Sannixen - 20 april 2015 19:16

Igår hade vi kalas för sonen och han valde tema frost <3 gjorde så gott jac kunde med tårtan men aldrig gjort en människa förut så det var verkligen svårt och likna inte Elsa särskilt men Timmie blev glad och tyckte att den var fin älskade du <3 Kalaset gick super bra och Timmie fick många fina presenter. Tack alla som kom och firade Timmie igår <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards