Livet som mamma

Alla inlägg under april 2015

Av Sannixen - 25 april 2015 09:05

Vad händer ?!
Har riktigt ont på höger sida värre än håll :/ och så gör det ont när jag andas. Har kanske sovit konstigt. Men bebis rör sig iaf vilket är skönt <3 hoppas bara denna smärta går över snart hade tänkt städa osv.


Magen är riktigt spetsig idag :P

Av Sannixen - 24 april 2015 20:43

Timmie har lärt sig cykla utan stödhjul hemma hos sin pappa :) Så då är han värd en ny cykel <3 Skulle köpa en genom blocket och allt var klappat och klart men när sambon kom dit hade dom ändå sålt den till någon annan, villa idioter det finns.

Så fick bli en helt ny från affären istället <3 och så fick dom vars en ny hjälm. Så på måndag kommer han få den när han är hemma igen :) tror han kommer bli glad :)

Denna blev det :) hade velat ha blå men den fanns inte i sortimentet mer och skulle inte komma igen så.

Av Sannixen - 24 april 2015 08:42

Eller vad men ska kalla det. Vi ska se filmen på måndag och den diskutera i våra grupper men vi valde att se den över helgen så vi kan snacka direkt istället och bli klara snabbare. Och jag ska försöka se den idag då jag inte vet när bebis kommer får jag passa på för man ska även svara på ett par frågor om den :/ Det är en fransk film vilket jag ogillar men hoppas jag kan ta mig igenom den ändå :/

Av Sannixen - 23 april 2015 17:43

Gick bra men bebis trycker så det blir svårt att andas i mellanåt haha så försökte jag läsa snabbare så blev det ännu värre och panik började komma när jag kände att snart finns det ingen luft kvar för kunna prata. Röd i huvudet och andfådd haha pinsamt värre, men ja jag klara det :) och min grupp var grymma <3 och vi alla klarade betyget så nu väntar man "bara" på resultatet på salstentan så är kursen klar. Och dax att sikta in sig på den nya kursen nu innan sommaren, men skönt för varje del som blir klar. Sen kan man bara njuta hela sommaren :)

Av Sannixen - 23 april 2015 06:19

Trodde nästan bebis skulle komma i natt vaknade flera ggr och hade ont. Men sen kan det vara för man är nervös att hon skulle komma så man hade missat redovisningen :P men har fortfarande rätt ont nu på morgonen så vi får se. Åker in för redovisa iaf men sen frågar jag nog om de är ok att jag åker hemåt igen direkt efter. Om det känns såhär då alltså. Du får gärna komma i eftermiddag sötis <3 så har vi några dagar tillsammans <3

Av Sannixen - 22 april 2015 22:24

Snälla lilla underbara sessa stanna inne till imorgon eftermiddag så att jag hinner redovisa. Det ständiga tycker neråt och hennes rörelser gör mig lite små nervös måstr jag säga. Dock är hon alltid aktiv vid denna tiden på kvällen men någon dag/kväll är det ju dax och skulle inte förvåna mig om hon väljer ikväll när jag ligger och oroar mig för massa annat :/

Men hade blivit uber glad om du kunde vänta tills jag har redovisat med gruppen imorgon <3 hihi

Av Sannixen - 22 april 2015 19:49

Kommer bli ruinerad av kappahl haha :) älskar newbie och det är så roligt ju mer det även kommer i Linnea storlek. Båda mina tjejer har en hel del newbie nu <3 I really love it!! Och dom kommer me nyheter hela tiden nu som man vill ha haha. Hoppas newbie store kommer öppna i Malmö tillslut !!!! :D

Dessa vill jag ha till Linnea så jäkla söta !! Synd hon aldrig vill ha tofs bara för kan se det framför mig när hon har dessa på sig <3

Av Sannixen - 22 april 2015 16:56

Imorgon är det dax för redovisning i skolan. Har som sagt kortat ner min så nu är den 3.4 min tror inte jag kan få den mindre :/ får läsa den igen sen ikväll och se hur jag gör :) men ska bli skönt när redovisningen är över iaf. Sluttampen av denna kursen nu sen på måndag börjar nästa och den är väldigt intensiv :/ men de ska nog gå ändå, har en toppen grupp och denna kursen har mycket uppgifter tsm med gruppen så.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards