Livet som mamma

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Sannixen - 2 april 2015 17:35

Linnea kollar film, jag tar det lugnt och sambon är och hämtar bebisens vagn <3

Av Sannixen - 2 april 2015 15:38

Började om med kakorna och nu blev dom bra :) men sambon tyckte att de andra blev bra också haha. Men skönt att dom är klara nu. Får se om jag orkar fortsätta efter middagen sen med nästa kaka. Får passa på när jag har orken så allt är klart till timmies kalas sen <3 Börjar bli små stressad att vissa saker jag beställt inte kommer hinna komma innan kalaset :O då kommer jag bli galen.

Av Sannixen - 2 april 2015 12:33

Bakade lite medan jag åt lite mellanmål i pluggandet men vad tusan hände. Smeten blev inte alls som den ska eller brukar :/ och sen tyckte jag kakorna smakade skit och luktade skit. Undra om det är graviditeten eller om dom blev hemska. Har aldrig någonsin misslyckats med dom förut :O får åka och köpa nytt och börja om. Men ska låta sambon smaka först tror jag. Men så trist :(

Av Sannixen - 2 april 2015 09:47

Idag fick jag ta tag i min rapport :) den var typ halvklar så men tycker det är svårt att komma på särskilt mycket att skriva om den. Man ska ha mellan 6-9000 bokstäver inkl mellanrum. Och som jag kämpat hahaha det är inte ens mycket egentligen. Men är på ca 7500 nu iaf så lite till ska jag skriva sen skickar jag in den :) varje sak man kan beta av är skönt faktiskt :)

Av Sannixen - 2 april 2015 06:19

Ännu en piss natt :( massa stressande drömmar och annat skit så man vaknar hela tiden. En läpp som spricker på insidan så man inte kan göra ett skit :( och så såklart huvudvärk. Skit alltså. Idag blir det hemmaplugg ska skriva klart min rapport hade jag tänkt mig så jag slipper tänka på den mer iaf. Sen är det bara att börja med nästa grej ! Börjar bli orolig att jag inte kommer klara de sista grejerna innan bebis när jag inte får någon sömn :/ bättre hon kommit nu isf ;) <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards