Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2015

Av Sannixen - 18 mars 2015 16:56

Haft några mysiga timmar med Malin och barnen :) Skönt väder att vara ute i också men efter fikan gick vi hem till dom och lekte en stund för då började det bli lite kyligt. Barnen leker så himla fint tillsammans också det är så härligt att se <3

Av Sannixen - 18 mars 2015 08:22

Idag är det hemmaplugg som gäller. Fick läst en hel del igår kväll så har lite funderingar på hur jag ska komma igång iaf. Måste börja med min pp idag. Och sen ja har jag missat något på den så vad gör det? Då får jag ju tips av dom andra vad jag kan skriva dit osv och det är ju skit bra :)


Ska iaf plugga till strax efter 11 sen ska jag hämta mina älsklingar igen så ska vi åka till Malin och hennes söner och leka :)

Av Sannixen - 18 mars 2015 08:19

Hämtade äntligen ut min babybox :) och så hade lite av sakerna till timmies kalas kommit. Lindex paket och h&m paket är påväg så denna mamman är ju glad :)

Av Sannixen - 17 mars 2015 21:42

Dom fick vars ett frozen kinderägg och vars en frozen såpbubblor :) Och det var mycket uppskattat. Så himla roligt dom hade i trädgården och så otroligt söta <3 mina älsklingar alltså hoppas ni förstår hur mycket jag älskar er <3

Av Sannixen - 17 mars 2015 14:01

Varit på en väldigt intressant föreläsning i skolan idag :) både rolig och givande så såna vill vi ha fler av.

Sen nu ska jag strax hämta mina små skruttisar då Linnea har gjort två stora nummer två så hoppas inte det är något med magen nu :( har så himla mycket med skolan men självklart är Linnea viktigare <3 men mest så jag hinner klart med det också. Men det ska säkert gå :)

Köpt vars en pytte present till dom som jag vet dom kommer uppskatta så får bli lite mys i trädgården idag istället <3

Av Sannixen - 16 mars 2015 10:06

Håller på med rapporten till skolan men fy vad svårt att knyta an till litteraturen i detta :/ Tycker inte att något passar in som jag läst så nu får jag typ snabbläsa massa sidor och hoppas jag kan hitta något som passar in. På måndag är det mittseminarium och då måste jag vara klar med de mesta för man ska välja ut två delar att ha med då :/

Håll tummarna att jag klarar detta.

Av Sannixen - 15 mars 2015 08:09

Timmie ville ha prinsess tema på sitt kalas men har nu ändrat sig till frost :) Så beställde lite inför kalaset igår. Ska faktiskt bli roligt att baka då det nu var ett tag sedan sist. Men tårtan vett i tusan hur jag ska göra den :P Har någon ide men man får se hur mycket man orkar då kalaset är 6 dagar innan BF :P Annars har jag en reserv plan för tårtan :) så det blir nog bra ändå. Ska på dop dagen innan också så hehe mycket på en gång där <3

Av Sannixen - 15 mars 2015 07:53

Jisses veckorna bara springer iväg <3 Vi längtar efter dig så himla mycket vår minsta lilla sessa. Kan inte riktigt förstå att du snart är här hos oss. En hel sommar att njuta av mina tre små underbaringar innan det är dax för skolan igen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards