Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2015

Av Sannixen - 25 mars 2015 10:27


Fick fär mig att kolla om den fanns kvar och det gjorde den :D Rätt roligt att gå tillbaka till 2008 när jag startade den. vad smal och fin man var. Det var tider det :D haha.


Ni som är intresserade kan se den gamla här http://sannixen.blogg.se <3

Av Sannixen - 25 mars 2015 09:56


Allting såg bra ut och hördes bra. Det är alltid så skönt att komma dit och få höra dina hjärtslag <3 Även om du buffar på mig hela tiden så är det ändå en lugnande känsla att det låter som det ska :) Har gått upp 13 kg :/ jisses alltså. med dom andra två gick jag upp 13 kg allt som allt men nu lär det bli något extra, drygt. Men men du är värd det <3 Har ju haft cravings på massa onyttiga saker denna gången så är väl därför också.


Exakt en månad till BF idag <3

   

Av Sannixen - 24 mars 2015 08:05

Tänk vad snabbt tiden går <3 kan knappt förstå att du snart är här med oss. Längtan är så otroligt stor här hemma och det ska bli så roligt att se Linneas reaktion när bebisen äntligen är här <3 Tack och lov mår jag jätte bra för tillfället och det känns så skönt.

Av Sannixen - 23 mars 2015 19:53

Igår innan timmie blev hämtad av sin pappa så gick vi ut en sväng :) Linnea cyklade och vi andra promenerade. Bort till en lekplats på gatan bredvid vår. Och där bor en pojke från timmies avdelning på förskolan och han var i trädgården så när han såg timmie kom han ut och lekte med honom :) så det var ju jätte roligt för timmie <3

Underbara ungar <3

Av Sannixen - 22 mars 2015 07:35

Igår blev jag överraskad med en baby shower <3 hade verkligen inte anat någonting så det var så himla roligt när dom lurade dit mig haha. Hoppas aldrig jag glömmer den känslan när jag steg in i byggnaden haha :D en helt perfekt baby shower trots att det var många som inte kunde komma. Allt var så mysigt och trevligt <3

Ett stort tack till er alla som ordnade detta för mig <3 så glad att ha er alla runt omkring mig <3

Kommer fler bilder en dag när jag fått dom <3 :) påhittiga och fina presenter och pynt :)

Av Sannixen - 21 mars 2015 09:50

Linnea fick nya stövlar då hon vägrar använda andra skor haha och stövlarna hon hade är lite små :P Och så fick hon en super söt bikini. Nu längtar man ännu mer till sommaren <3 bebisen fick en solhatt hihi. Newbie såklart ;)

Av Sannixen - 19 mars 2015 13:30

Blev bara liten shopping denna gången med två grejer till Linnea :) kunde inte hålla mig när jag såg dom. Skorna är underbara <3 provade på Linnea imorse och dom passa men hon verka inte så förtjust i dom så får väl även köpa ballerina skor :P Kan ju ändå inte precis leka i dessa då all sand osv åker in direkt. Blir mer en gå bort sko <3

Av Sannixen - 19 mars 2015 06:28

I ca 1 1/2 vecka har Linnea börjat vakna mååååånga ggr per natt och bara gnälla och ibland ledsen. När jag frågar henne saker rycker hon bara på axlarna. Jag vill veta vad som är fel :( jag orkar inte detta. Är så fruktansvärt trött :( så ska man hålla ögonen öppna på föreläsningar kan säga att det inte går så jätte bra. Plus huvudvärk såklart :( hoppas detta snart går över så man kan få sova lite bättre iaf.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards