Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2015

Av Sannixen - 29 mars 2015 08:50

Jag och Linnea ligger och tittar på Pippi Långstrump. Och hon har magen som kudde <3 underbara du <3

Av Sannixen - 29 mars 2015 08:46

Ännu en ny vecka <3
Börjat få massa förvärkar. Hoppas dock du stannar inne till kvällen den 23 ;) så jag hinner ha de sista provet och redovisningen i denna kurs. Sen får jag verkligen hoppas att jag klarar den lilla kursen som är precis innan sommaren trots att du kommit ut till oss då <3 Man kommer ju bara vilja vara hemma och mysa <3

Ska bli så spännande att träffa dig <3

Av Sannixen - 28 mars 2015 22:27

Vi var och såg insurgent innan och den var lika bra som ettan. Dock tycker man att man vill veta mer i slutet av filmen än vad man fick. Kommer det en trea? Eller ska man använda fantasin? Vilket fall som helst så var den bra :D och mysigt med en stund bara vi två. Men det blev nog min sista film på bio innan bebis kommer <3

Av Sannixen - 27 mars 2015 21:57

Saknar min prins så sjukt mycket att de gör ont i mitt hjärta. Känner mig inte helt hel när han inte är hemma. En hel vecka till tills vi ses igen <3 Han är ju hos sin pappa nu och har varit det sedan söndags sen imorgon åker han på skidsemester med sin farmor mfl. Så nästa fredag får jag äntligen se honom igen <3

Av Sannixen - 27 mars 2015 07:54

Beställde precis barnvagnen och bilstolen så nu är det gjort haha :) Blev ingen av dom jag funderade på men denna är iaf svart och rosa. Verkligen ROSA!! Ska bli kul att se den i verkligheten. Skönt att den kommer inom 14 dagar så hoppas bebis stannar inne tills dess.

Av Sannixen - 27 mars 2015 07:50

Dom som känner mig vet att jag älskar newbie. Synd att det inte finns särskilt mycket i större storlek som till Linnea :( så är såååå happy att vi ska ha bebis så jag kan shoppa igen :P beställde en klänning och en blus till bebis men tog större storlek då hon har en del i mindre och sen tycker jag dessa passar mer när dom kan "stå" och kanske tar sig fram lite på golvet :)

Av Sannixen - 26 mars 2015 15:43

Bebis fick lite kläder igår. Var ute efter storlek 50 men hittade bara på h&m :/ sen eftersom kappahl hade 25% på barnkläder så fick det bli lite newbie också <3 dock strl 56. Men blir säkert bra ändå väntar på några beställda kläder också så :)

Av Sannixen - 26 mars 2015 15:37

Igår var det min födelsedag :) så fina Helena bjöd på lunch <3 och jag fick välja ställe så blev empanada en sista gång innan dom stänger siste mars :( så himla tråkigt. Men men det var lika gott som alltid :) och så blev det en runda i stan för oss gravida haha <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards